V Slovenijo prihaja Trudy Lewis!
Trudy Lewis
kominkacijska svetovalka in vodstvena trenerka, Colinear
Vsi si želimo doseči visoko angažiranost, produktivnost in zvestobo. Nekatera podjetja se zanašajo na denarne ali materialne spodbude, da ljudem zagotovijo vse te reči, vendar čeprav to lahko nekaj časa deluje, je treba storiti precej več kot to.
Zdaj je pomembno ustvariti izkušnjo za vaše zaposlene, ki jim daje občutek pripadnosti, namena in pomena. Da razumejo vizijo in strategijo ter vlogo, ki jo imajo pri tem. Zgolj trdna osredinjenost na zunanjo znamko ni dovolj, temveč gre za sporočilo in način pripovedi, saj je ključno, da se znamka razvija od znotraj navzven.
To je za današnji čas še toliko pomembneje. Vaši zaposleni so vaše stranke, saj se povezujejo z organizacijo tudi zunaj svoje službe. Blagovno znamko doživljajo skoraj enako kot njihove stranke, za katero večina podjetij trdi, da so jim na prvem mestu.
Nujno si je treba ogledati številna področja poslovanja – to so kultura, vrednote, vedenje in predlogi zaposlenim. Gre za premik v pristopu za pregled in prilagoditev nekaterih temeljnih reči, ki so bile postavljene. Raziskati je treba, kako lahko vaše zaposlene najbolje spodbudite na to pot na podlagi tega, kar je pomembno – zadržati talente ter zgraditi dobičkonosnost in poslovni uspeh.