Program je v pripravi…

  • 8:30

    1

    SPREJEM IN REGISTRACIJA UDELEŽENCEV

  • 9:30

    2

    Otvoritev kongresa

    Peter Ribarič, Gregor Rajšp

    Direktor Planet GV, Predsednik SKZ

  • 9:45

    Sodelavci v dobi vključujočega dela

    Perry Timms

    ustanovitelj in Chief Energy Officer podjetja People and Transformational HR

    * predavanje bo v angleškem jeziku

    Prikaži več

    Igra dela se je resnično spremenila. Po junaških prizadevanjih v kriznem upravljanju se HR zdaj sooča s kompleksnostjo in zapleteno naravo okrevanja.

    Naslovi novic nakazujejo, kaj je pomembno: Great Resignation v ZDA (lanski velik obseg prostovoljnih odpovedi zaposlitve); 4-dnevni delovni teden ter pravičnost, vključenost, dobro počutje, kultura in talenti kot prioritete prihajajo na dnevni red sestankov upravnih odborov. Ljudje so pomembni. Zato je delo kadrovika še toliko bolj pomembno.

    Toda kako se oddaljumo od slovesa varuške zaposlenih? Nezaupanja vrednega birokrata? Dobronamernega kreatorja omejevalnih politik dela?

    Prisluhnite najvplivnejšemu mislecu, avtorju in govorniku TEDx-a, Perryju Timmsu, ki verjame in ve, da lahko in bomo ponovno izumili HR za naslednjo stopnjo vključujoče evolucije v delu.

  • 10:45

    Od diskriminacije do enakopravnosti

    Miha Lobnik

    Zagovornik načela enakosti

    Prikaži več

    Zagovornik načela enakosti je samostojen državni organ za varstvo pred diskriminacijo. Na predavanju boste spoznali pristojnosti Zagovornika in izvedeli več o konkretnih primerih, ki jih je obravnaval.
    Zagotovo ste se pri svojem delu že srečali z dilemami, kaj je zakonito in kaj ni zakonito, zato se bomo posvetili tudi odgovorom na vprašanja:
    • Kdaj so pogoji za novo delovno mesto diskriminatorni in kako v razpisih zagotavljamo enake možnosti za vse?
    • Kdaj pri neizbiri kandidatov lahko govorimo o diskriminaciji?
    • Kaj so značilnosti delovnega okolja, ki spoštuje raznolikost in kako zagotavljamo vključenost vseh?
    • Katere so najpogostejše zakonsko prepovedane napake pri izplačevanju božičnic?

    Pojasnili pa bomo tudi razlike med osebnimi okoliščinami kot so spol, starost, narodnost, etnično poreklo, jezik, invalidnost… in osebnimi izbirami, ki pred diskriminacijo zakonsko niso zaščitene: npr. izpolnjevanje pogojev PCT, pravna oblika zaposlitve, ipd.

  • 11:15

    Odmor za osvežitev

  • 11:45

    Vključujoče vodenje – zdaj gre zares

    Allyson Zimmermann

    Izvršna direktorica poslovanja organizacije Catalyst v Evropi, na Bližnjem vzhodu in v Afriki

    * predavanje bo v angleškem jeziku

    Prikaži več

    Poročilo organizacije Catalyst, Getting Real About Inclusive Leadership—Zakaj se sprememba začne z vami je preučevalo model vključujočega vodenja—Vodenje navzven in navznoter—in ugotovilo, da ima to neposreden vpliv na izkušnjo zaposlenih. Ti so ob vključujočem vodenju bolj pristni, na delovnem mestu pa se počutijo cenjeni, zaupanja vredni in psihološko varni.

    Vključujoče vodenje lahko pozitivno vpliva na izkušnjo zaposlenih na delovnem mestu, prinaša pa tudi številne ugodnosti za delodajalce. Zaposleni imajo edinstvene izkušnje z vključevanjem glede na njihovo družbeno identiteto, kar za vodje pomeni priložnost, da izboljšajo svoje vključujoče vodenje.

  • 12:30

    7

    Pogovor: Vse je drugače

    Perry Timms in Allyson Zimmermann

    * pogovor bo v angleškem jeziku

  • 12:45

    Kosilo

  • 14:00

    Kakšna bo prihodnost dela?

    dr. Philip Stiles

    Cambridge Judge Business School na Univerzi v Cambridgeu in gostujoči profesor na IEDC
    * predavanje bo v angleškem jeziku

    Prikaži več

    Kakšna bo prihodnost dela, je eno najbolj perečih vprašanj našega časa. V organizacijah, kjer tehnologija spreminja način dela ljudi, je prihodnost že tu. Digitalizacija, umetna inteligenca, robotika, strojno učenje in internet stvari spreminjajo delovna mesta in službe ter kariere. Način dela se spreminja in vodje moramo biti na to pripravljeni.

    Pandemija je za vedno premaknila tradicionalno naravo dela v pisarni ali tovarni. Zdaj morajo vodje ponuditi fleksibilnost pri delu od doma in virtualnih povezavah, zaradi česar je težko vzdrževati skupne ideje o kulturi in socialnem kapitalu. Kako lahko vodje to obvladajo?

    In kdo bo delovna sila prihodnosti? Raziskave kažejo, da bodo delavci razdeljeni na visoko kvalificirane posameznike in tiste z nizko stopnjo spretnosti, ki bodo občasni oz. priložnostni delavci. Visoko kvalificirani delavci bodo tudi manj zvesti in razdeljeni med različne kariere. Se lahko kot vodje pripravimo na te scenarije?

  • 14:45

    Okrogla miza: V organizaciji smo pomembni vsi

    Moderira Barbara Zupančič, direktorica, Listina raznolikosti Slovenije

    z Hannah Perry, globalno vodjo raznolikosti in vključenosti pri Novartisu in Tatiano Orglerovo, HR direktorico za vzhodno Evropo in Bližnji Vzhod, Knauf Insulation

    * pogovor bo v angleškem jeziku

    Prikaži več

    Raziskave kažejo, da raznolikost prispeva h kvalitetnejšim poslovnim odločitvam in k večji inovativnosti podjetij. Odpira način razmišljanja, ki resnično vodi k trajnim rešitvam. V današnjih časih si ne moremo več privoščiti, da raznolikosti zaposlenih ne bi prepoznali, sprejeli, spoštovali in resnično vključili. Organizacije, ki se tega zavedajo, so v prednosti pred ostalimi. Na okrogli mizi se bomo pogovorili o tem, kako načrtno integrirati vrednote raznolikosti, vključenosti in enakosti v jedro organizacije in ustvariti vključujočo organizacijsko kulturo. Le takšna kultura namreč omogoča, da raznolikost, ki je naravno dejstvo, lahko pride na dan. In šele takrat lahko pričnemo s procesom vključevanja.

  • 15:45

    Odmor za osvežitev

  • 16:15

    Spodbujanje sprememb – Sprejemanje raznolikosti in vključenosti na mikro merilu

    Krzysztof Ogonowski

    Direktor Silfra Consulting

    * predavanje bo v angleškem jeziku

    Prikaži več

    Zaradi vedno hitrejših sprememb v našem okolju smo vsi pod velikim pritiskom prilagajanja in preoblikovanja, prisiljeni smo v boljše obvladovanje negotovosti. Spremembe se dogajajo v celotnem poslovnem okolju, od transformacije podjetij z novimi poslovnimi modeli in popolnoma novimi izdelki/storitvami do reorganizacije med oddelki, digitalizacije, optimizacije procesov in RPA, novih kadrovskih politik in implementacije modelov, uvajanja novih načinov dela in internih projektov mobilnosti.
    Hitre spremembe pomenijo velik pritisk na posameznike, ki se morajo z njimi soočiti, in so pod stresom in izčrpani. Številni primeri kažejo na ogromen razkorak med tem, kako se te spremembe upravljajo in kako bi se morale – »človeška stran« ostane za časovnimi okvirji in mejniki projekta, zelo malo je narejenega, da bi ljudje lahko dohiteli spremembe, jih sprejeli in se z njimi učinkovito soočili. Ne samo, da prinaša manjšo angažiranost, večji promet in zmanjšano produktivnost, ampak vpliva tudi na učinkovitost izvajanja, povzroča zamude in zmanjšuje ROI projektov.
    Kaj lahko kadrovska služba stori, da bi zmanjšala ta tveganja in se izognila takšnim stroškom? Kakšna orodja in kakšno »moč« ima HR v rokah, da pomaga vodjem podjetij, programov in projektov, da v spremembe vključijo vse posameznike, povečajo njihovo motivacijo, ustvarjalnost in angažiranost – v korist podjetij in posameznikov? Način, kako obvladujemo spremembe, močno vpliva tudi na izkušnjo zaposlenih, kar je še toliko bolj pomembno v času, ko so talenti tako zelo potrebni – in vsak je lahko talent, ko vlada najboljša angažiranost, motivacija in ustvarjalnost. Predstavil bom primere iz svoje poslovne prakse svetovalca in svetovalca upravnim odborom in kadrovskim vodjem, kako se tega lotiti.

  • 16:45

    13

    Svečana podelitev nagrad

    Kadrovski manager 2022, Kadrovski up 2022, Priznanja MEGA

    in pogovor s Kadrovskim managerjem 2022

  • 17:30

    14

    ZAKLJUČEK PODELITVE

  • 19:30

    15

    #LoveHR VIP večerja

    in sproščen pogovor z Allyson Zimmermann
    (vodi Uroš Kozina, vodja treningov na FranklinCovey Slovenija)

    * pogovor bo v angleškem jeziku

  • 21:00

    16

    #LoveHR party

    Powered by Kariera

  • 7:00

    DOBRODELNI TEK

  • 9:00

    Je znamka delodajalca lepilo?

    Melita Joželj Nose & Miha Bevc

    Partnerica in direktorica Herman & partnerji SK ter partner in kreativni direktor Herman & partnerji

    Prikaži več

    V prepletu svetov in znanj t.i. odnosov z javnostmi ter kreativnega vesolja, na analitičnih, kvalitativnih ter poslovnih segmentih HR ekspertiz Melita in Miha iz svetovalne družbe Herman & partnerji posodabljata bistvo sodelovanja. Bistvo znamke delodajalca.

    Znamka delodajalca izhaja, kot pravita, iz prepleta intenzivnega sodelovanja HR, strateškega komuniciranja in marketinga ter kreativnega uvida. Je znamka delodajalca samo vsebina? Je samo logotip? Obljuba delodajalca? Je vizualizacija vrednot? Ali je lepilo? Lepilo strateške vsebine, sodelovanja sodelavcev posameznega podjetja, temeljite analize, prepleta komunikacije in kreativnega uvida. Ter predvsem sodelovanja vseh treh ekspertiz in izjemne podpore prvega moža ali žene vsakega podjetja.

  • 9:30

    3

    Vključevanje je proces, ne dogodek

    Dr. Fiona Bartels-Ellis OBE

    Globalna vodja za enakost, raznolikost in vključenost pri British Council

    * predavanje bo v angleškem jeziku

    Prikaži več

    Vključujoče organizacije podpirajo privabljanje, zadrževanje, razvoj talentov in prizadevanje za diskretno ravnanje. Prispevajo k dobremu počutju sodelavcev in krepitvi blagovne znamke delodajalca. To ni nekaj, kar se zgodi »z danes na jutri«, ampak je treba ta prizadevanja nenehno negovati. Na predavanju bodo izpostavljeni ključni elementi, ki so pomembni pri podpori vključujočim organizacijam, odgovori na izzive, na katere lahko naletimo.

  • 10:15

    Spoprijateljite se z OKR – Prednosti drugačnega pristopa k postavljanju ciljev za HR

    Natalija Hellesoe

    Coach organizacijskega razvoja in strokovnjakinja za OKR

    * predavanje bo v angleškem jeziku

    Prikaži več

    Številna podjetja že eksperimentirajo z metodo ciljev in ključnih rezultatov (OKR), da bi dosegla višjo učinkovitost, boljšo usklajenost in novo kulturo sodelovanja. Toda zakaj bi morali HR strokovnjaki poznati in vpeljevati ta “novi trend”?
    Skozi predavanje bo Natalija pogledala na OKR z dveh zornih kotov:
    1) Kako lahko kadrovski oddelki v svoji ekipi uporabijo metodo OKR za še boljše doseganje lastnih ciljev?
    2) Kako lahko OKR podpira organizacijski razvoj – in s tem glavna področja HR, kot sta upravljanje talentov in agilno vodenje?
    Izvedeli boste več o praktični uporabi OKR in kako lahko HR s tem dvakrat pridobi!

  • 10:45

    Odmor za osvežitev

  • 11:15

    6

    Možgani med strahom, predsodkom in modrostjo

    Zvezdan Pirtošek

    predstojnik Katedre za nevrologijo na Medicinski fakulteti in predstojnik KO za bolezni živčevja

    Prikaži več

    Spoznali bomo, da imajo mehanizmi stereotipov in predsodkov tudi biološko in ne zgolj kulturno-sociološko osnovo. Predstavili bomo tiste evolucijsko starejše dele možganov, ki sprožajo s strahom in predsodki povezane mehanizme, pa tudi tiste, evolucijsko mlajše, ki nam omogočajo, da predsodke analiziramo, jih razumemo in se jim zoperstavimo. Okolje, ki predsodke uspešno premaguje, je bolj uspešno in omogoča bolj kvalitetno življenje. To velja tudi za osebe z nevrološkimi motnjami – mnogi imajo zmožnosti, talente, perspektive in veščine, ki lahko v delovno okolje vnašajo veliko pozitivnega; govorimo o nevrodiverziteti, sposobnosti družbe, da variabilnost in različnost v zgradbi in delovanju možganov med ljudmi dojame tudi kot spekter normalnega, ne samo bolezenskega.

  • 11:45

    Spreminjanje vedenj vodij

    Dr. Brankica Ljamić, MCC

    Poslovna psihologinja, organizacijski strateg in transformacijski coach

    * predavanje bo v angleškem jeziku

    Prikaži več

    Ena od ključnih vlog vodje v dinamičnem poslovnem okolju je uravnavanje občutkov neravnovesja in negotovosti v ekipi. S pogovori, ki obravnavajo vse »slone v sobi« (vključno z medosebnimi odnosi in individualnimi prispevki k rezultatom ekipe) in z njimi povezanimi ukrepi postane sprememba dosegljiva. Danes vodje presegajo paradigmo svoje primarne odgovornosti: produktivnost in poslovni rezultati. Ponovno se učijo pomena kohezije in stabilnosti ekipe, ki vodita k izboljšanim rezultatom. Z drugimi besedami, vodje morajo razumeti BITI in IMETI vseh članov ekipe in se VESTI na način, ki podpira tako posameznika kot podjetje.

  • 12:15

    Okrogla miza: Z medgeneracijskim sodelovanjem zmagujemo vsi

    Prejemniki priznanj MEGA in člani strokovne komisije natečaja
    Prikaži več

    Enakost, raznolikost in vključenost so čedalje pomembnejše teme na agendi delodajalcev. V delovnih okoljih se srečujejo različne generacije delavcev, nadaljuje se trend digitalizacije, dodatno pa se tako delavci kot delodajalci od začetka epidemije covida-19 soočajo s spremembami v delovnih procesih in širše. V teh razmerah se kaže pomembnost medsebojne komunikacije, nujnost spodbujanja vključenosti delavcev vseh starosti ter usklajevanja njihovih vrednot in pričakovanj. Kako premostiti generacijski razkorak ter spodbuditi medgeneracijsko sodelovanje v delovnem okolju? Izkušnje bodo delili predstavniki delodajalcev, ki se zavedajo, da sprejemanje raznolikosti, spodbujanje vključevanja ter sodelovanja znotraj medgeneracijsko mešanih ekip prispeva k dinamičnemu in konkurenčnemu delovnemu okolju. Okrogla miza poteka v okviru projekta Vsi zmagujemo, ko sodelujemo, ki ga sofinancirata Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti in Evropski socialni sklad.

  • 13:00

    Prigrizek

  • 14:00

    Dimenzije razumevanja in vključevanja raznolikosti

    Luka ErženNejc Jaka Sekula

    Raziskovalec, predavatelj in svetovalec na področju managementa človeških virov & Globalni vodja raznolikosti in vključenosti, Novartis tehnične operacije in globalna kakovost

    Prikaži več

    Predavanje, ki bo zaokrožilo osrednjo temo letošnjega kongresa. Udeležencem bo preko najpomembnejših raziskav, trendov in napovedi ponudilo 360-stopinjski pogled na celotno področje raznolikosti, enakosti in vljučenosti (DEI). Podrobneje si bomo ogledali izsledke raziskave Zlate niti, ocenili trenutno stanje na slovenskem prostoru in poskusili oblikovati ključne korake, ki jih lahko izvedejo prav vsa podjetja na poti do vpeljave strategije raznolikosti in vključenosti v njihovi organizaciji. Kot primer dobre prakse vpeljave DEI strategije bo predstavljen primer podjetja AMZS.

  • 14:40

    11

    Delovno mesto 2022 – Temna stran lune

    Momir Đekić

    Generalni direktor pri Symphony.Is in svetovalec za digitalno preobrazbo

    * predavanje bo v angleškem jeziku

    Prikaži več

    Upali smo, da se bomo leta 2021 vrnili v življenje, kot je bilo pred pandemijo, a se je realnost izkazala za precej drugačno. Ne samo, da je pandemija še naprej krojila naše vsakdanje življenje, ampak se je poslovni svet začel prilagajati novi realnosti.

    Medtem, ko smo se borili proti virusu, so se ZDA srečevale z velikim obsegom prostovoljnih odpovedi zaposlitve, Evropa pa se še vedno ukvarja z Brexitom in političnimi vprašanji. V iskanju “normalnega” načina dela v prihodnjih letih so podjetja po vsem svetu veliko vlagala v razumevanje tega, kaj bo pritegnilo in vključilo najboljše talente v njihovo organizacijo.

    Vse večja je potreba po drugačnem načinu dela.

    Potrebujemo boljša orodja, boljša prizadevanja, predvsem pa potrebujemo več razvoja kot kdaj koli prej.

  • 15:20

    ZAKLJUČEK KONGRESA

Vzporedni program – četrtek, 7. april 2022

  • 11:45-12:30

    E-podpis@dh.si

    Monika Horvatič, mag. Domen Ocepek
    Prikaži več

    Uvajanje e-podpisa in brezpapirnega poslovanja postaja temeljni korak k doseganju večje učinkovitosti. Na delavnici boste spoznali enostavno uporabo e-podpisovanja HR dokumentov skozi programsko rešitev za upravljanje s kadri. Dotaknili se bomo varnosti in zakonske podlage ter prednosti e-podpisovanja. Z gostjama, go. Jelko Škrubej Širaj, direktorico službe za kadre v Delavski hranilnici in njeno tesno sodelavko, go. Tanjo Lazić bomo predstavili primer uspešne implementacije rešitve v njihovi organizaciji.

  • 14:00-14:45

    Zakaj je potrebno zaposlene obravnavati enako kot premium stranke in kakšne so koristi za podjetje?

    Barbara Podlogar in Gregor Mesarić, Agilcon
    Prikaži več

    Ni več skrivnost, da sta HR in marketing vse bolj povezana. Le s skupnim sodelovanjem lahko zagotovita dovolj dober “priliv” novih talentov in hkrati zadovoljstvo zaposlenih. Marketinški izraz “Customer journey” je vse bolj prisoten tudi v kontekstu HR, kjer govorimo o t.i. Employee journeyu, o tem kakšna pot, predvsem pa izkušnja, čaka potencialnega zaposlenega in kje se ta zares začne. Kako torej zagotoviti pozitivno izkušnjo zaposlenih pri njihovem vsakdanjem delu in kako razbremeniti kadrovike vsakodnevnih administracijskih del, da bi lahko še bolje izkoristili svoje znanje, potenciale in s tem prispevali k zadovoljstvu in razvoju zaposlenih?

Vzporedni program – petek, 8. april 2022

  • 9:00-9:45

    TOP 3 področja, ki jih mora poznati vsak kadrovik

    Digitalizacija onboardinga | Gap analiza digitalnih kompetenc | Povečanje produktivnosti

    David Rozman, B2
    Prikaži več

    Pridružite se nam, z vami bomo delili konkretne primere dobrih praks:

    • Kako hitreje onboardati nove zaposlene?
      o Z digitalizacijo onboarding sistema.
    • Kako sistematično razvijati digitalne kompetence pri zaposlenih?
      o Izdelava zemljevida kompetenc in GAP analiza.
    • Katere so nove tehnologije, ki povečujejo produktivnost zaposlenih?
      o Prikaz in triki novih digitalnih orodij, ki povečujejo produktivnost

    David Rozman je certificiran predavatelj z izvedenimi preko 5.000 pedagoškimi urami na računalniških tečajih. Je direktor podjetja B2 IT in vodi razvoj storitev za dvig digitalnih kompetenc. V več kot 20 letih si je nabral številne izkušnje, ki jih deli tako na domačih kot mednarodnih strokovnih dogodkih. Vodi različne projekte na področju e-izobraževanja, naročnikom iz večjih organizacij pa svetuje in pomaga pri vpeljavi in izboljšanju digitalnih veščin zaposlenih. Je član zveze International E-Learning Association in nosilec nazivov MOS Master, ECDL Expert, ECDL Certified Training Professional, Executive MBA ter drugih.

  • 10:00-10:45

    Snežna kepa. Kako v državni upravi uspešno vodimo kadrovske projekte?

    mag. Ksenja Hauptman, sekretarka, Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport
    Prikaži več

    Raziskava OKO zaposlenih, s stopnjo odziva 72 %, je razkrila organizacijsko klimo in zadovoljstvo zaposlenih na Ministrstvu za izobraževanje, znanost in šport. Predstavljala je začetek poti izboljšav, saj je bila v nadaljevanju imenovana projektna skupina, ki je na podlagi rezultatov raziskave pripravila akcijski načrt, kateri je bil v celoti realiziran. Posledično je bil izveden tudi projekt presoje kompetenc za namen razvoja vodij in tako prvič pripravljena priporočila za prihodnji razvoj vodij. Pripravljen je bil Katalog izobraževanj, Smerokaz za novo zaposlene, uvedene fleksibilne oblike dela, izboljšano področje varovanja zdravja … Kot snežna kepa – gremo naprej!

  • 11:15-12:00

    Kje pa vas čevelj žuli? ADKAR®-ajmo skupaj!

    Peter Dolenc, PDiVizija in Change2Value
    Prikaži več

    Uspešna transformacija HR ni naključje! Ste pripravljeni na izziv? Na delavnici bomo uporabili model ADKAR® in poiskali točko prepreke za uspešno transformacijo. Ne gre za to, kaj želimo, temveč KAKO bomo želeno dosegli.
    48% vodij HR je v raziskavi podjetja Gartner prepoznalo upravljanje sprememb kot ključno kompetenco prihodnosti za zagotovitev dodane vrednosti podjetja.

  • 12:15-13:00

    Prenos znanja – kolegialni coaching

    Sandra Bohinec Gorjak
    Prikaži več

    Prenos znanja med zaposlenimi in z njim povezane dejavnosti so pomemben gradnik uspešnih organizacij. Gre za vodene aktivnosti, ki določajo načine, oblike in korake za aktiven prenos znanja znotraj organizacije.

Organizator si pridržuje pravico do spremembe programa.

Prevajanje predavanj v angleščini ne bo omogočeno.

Moderator prireditve

Mario Galunič

“Televizijsko delo je moja usoda in moje življenje. Na TV Slovenija sem začel delati kot novinar že med študijem. Kmalu so me kot voditelja povabili v razvedrilni program in mi zaupali vodenje družinskih večernih oddaj (Nedeljskih 60, Zoom, Mario, Spet doma, Moja Slovenija, Joker). Do danes sem vodil več kot 600 oddaj, a moje delo ni samo to, ampak sem tudi urednik oddaj, pogosto vodim celotno kreativno ekipo. To počnem rad, a televizija ni vse, kar sem, kar znam ali zmorem.”


Mario Galunič je po izobrazbi profesor slovenščine, jezikovna izobrazba mu, kot sam rad pravi, neskončno koristi in pomaga, da je pri svojem delu suveren in samozavesten. To velja tudi za posebne dogodke, ki jih vodi ali povezuje in kjer lahko v polni meri zaživijo vse veščine, ki se jih je naučil v svoji karieri.