Trudy Lewis

komukacijska svetovalka in vodstvena trenerka, Colinear

Trudy želi pomagati vodjem, strokovnjakom in njihovim ekipam razviti vpliv in pustiti pečat s komunikacijo.

Ima več kot 20 let izkušenj, pri čemer se osredinja na strateško interno komuniciranje, vključevanje zaposlenih in sporočanje sprememb, podpira vodilne organizacije v gostinstvu, železnici, gradbeništvu in tehnologiji, zagotavlja pravo raven komunikacije, usklajeno s poslovno strategijo in njenimi prednostnimi nalogami.

Ponuja kombiniran pristop coachinga in svetovanja, ki ljudem omogoča, da s komunikacijo samozavestno povzdignejo svoje vodenje na naslednjo raven.

Ima magisterij iz komunikacijskega managementa in je kvalificirana vodja izobraževanj za managerje. Je sodelavka, pooblaščena strokovnjakinja za odnose z javnostmi in nekdanja članica upravnega odbora Chartered Institute of Public Relations (CIPR), ICF (International Coaching Federation) in IABC. Trudy je tudi sovoditeljica podcasta Calm Edged Rebels.

O PREDAVANJU

Gradnja celostne izkušnje zaposlenih od znotraj navzven

Vsi si želimo doseči visoko angažiranost, produktivnost in zvestobo. Nekatera podjetja se zanašajo na denarne ali materialne spodbude, da ljudem zagotovijo vse te reči, vendar čeprav to lahko nekaj časa deluje, je treba storiti precej več kot to.

Zdaj je pomembno ustvariti izkušnjo za vaše zaposlene, ki jim daje občutek pripadnosti, namena in pomena. Da razumejo vizijo in strategijo ter vlogo, ki jo imajo pri tem. Zgolj trdna osredinjenost na zunanjo znamko ni dovolj, temveč gre za sporočilo in način pripovedi, saj je ključno, da se znamka razvija od znotraj navzven.

To je za današnji čas še toliko pomembneje. Vaši zaposleni so vaše stranke, saj se povezujejo z organizacijo tudi zunaj svoje službe. Blagovno znamko doživljajo skoraj enako kot njihove stranke, za katero večina podjetij trdi, da so jim na prvem mestu.
Nujno si je treba ogledati številna področja poslovanja – to so kultura, vrednote, vedenje in predlogi zaposlenim. Gre za premik v pristopu za pregled in prilagoditev nekaterih temeljnih reči, ki so bile postavljene. Raziskati je treba, kako lahko vaše zaposlene najbolje spodbudite na to pot na podlagi tega, kar je pomembno – zadržati talente ter zgraditi dobičkonosnost in poslovni uspeh.

Opomba: predavanje bo v angleškem jeziku.