Melita Joželj Nose

Partnerica in direktorica Herman & partnerji SK

Melita Joželj Nose, partnerica v podjetju Herman & partnerji ter direktorica Herman & partnerji SK, je že ves čas svoje profesionalne kariere zavezana komuniciranju, vodenju in upravljanju odnosov. Sledi načelu, da je odnos ključno vodilo vsega in da je odnose potrebno ne samo graditi, ampak ves čas negovati. Specializirana je za interno komuniciranje in krizno komuniciranje, svojo strast pa v zadnjih petih letih gradi predvsem v vzpostavitvi in upravljanju znamke delodajalca.

O PREDAVANJU (Skupaj z Miho Bevcem)

Je znamka delodajalca lepilo?

V prepletu svetov in znanj t.i. odnosov z javnostmi ter kreativnega vesolja, na analitičnih, kvalitativnih ter poslovnih segmentih HR ekspertiz Melita in Miha iz svetovalne družbe Herman & partnerji posodabljata bistvo sodelovanja. Bistvo znamke delodajalca.
Znamka delodajalca izhaja, kot pravita, iz prepleta intenzivnega sodelovanja HR, strateškega komuniciranja in marketinga ter kreativnega uvida. Je znamka delodajalca samo vsebina? Je samo logotip? Obljuba delodajalca? Je vizualizacija vrednot? Ali je lepilo? Lepilo strateške vsebine, sodelovanja sodelavcev posameznega podjetja, temeljite analize, prepleta komunikacije in kreativnega uvida. Ter predvsem sodelovanja vseh treh ekspertiz in izjemne podpore prvega moža ali žene vsakega podjetja.