Miha Bevc

Partner in kreativni direktor Herman & partnerji

Miha Bevc, kreativni direktor in partner v podjetju Herman & partnerji, se je že v mladosti zaljubil v dobro oglaševanje in mu posvetil že dve desetletji svoje kariere. V tem času je ustvarjal komunikacije za številne lokalne in mednarodne znamke vseh branž. Na področju upravljanja znamk v zadnjih letih ustvarja tudi na področju znamčenja delodajalca in razvoju obljub delodajalcev. Za svoje delo je prejel številne nagrade in priznanja, je pogost član strokovnih žirij in med drugim opravlja funkcijo direktorja tekmovalnega programa mednarodnega festivala Zlati boben.

O PREDAVANJU (Skupaj z Melito Joželj Nose)

Je znamka delodajalca lepilo?

V prepletu svetov in znanj t.i. odnosov z javnostmi ter kreativnega vesolja, na analitičnih, kvalitativnih ter poslovnih segmentih HR ekspertiz Melita in Miha iz svetovalne družbe Herman & partnerji posodabljata bistvo sodelovanja. Bistvo znamke delodajalca.
Znamka delodajalca izhaja, kot pravita, iz prepleta intenzivnega sodelovanja HR, strateškega komuniciranja in marketinga ter kreativnega uvida. Je znamka delodajalca samo vsebina? Je samo logotip? Obljuba delodajalca? Je vizualizacija vrednot? Ali je lepilo? Lepilo strateške vsebine, sodelovanja sodelavcev posameznega podjetja, temeljite analize, prepleta komunikacije in kreativnega uvida. Ter predvsem sodelovanja vseh treh ekspertiz in izjemne podpore prvega moža ali žene vsakega podjetja.