• 7:30

    1

    SPREJEM IN REGISTRACIJA UDELEŽENCEV

  • 9:00

    2

    Otvoritev kongresa

    Peter Ribarič, direktor Planet GV in Ivan Papič, predsednik SKZ

  • 9:15

    Gradnja celostne izkušnje zaposlenih od znotraj navzven

    Trudy Lewis

    coachinja in specialistka za strateško komuniciranje, Colinear

    Več o predavanju

    Vsi si želimo doseči visoko angažiranost, produktivnost in zvestobo. Nekatera podjetja se zanašajo na denarne ali materialne spodbude, da ljudem zagotovijo vse te reči, vendar čeprav to lahko nekaj časa deluje, je treba storiti precej več kot to.

    Zdaj je pomembno ustvariti izkušnjo za vaše zaposlene, ki jim daje občutek pripadnosti, namena in pomena. Da razumejo vizijo in strategijo ter vlogo, ki jo imajo pri tem. Zgolj trdna osredinjenost na zunanjo znamko ni dovolj, temveč gre za sporočilo in način pripovedi, saj je ključno, da se znamka razvija od znotraj navzven.

    To je za današnji čas še toliko pomembneje. Vaši zaposleni so vaše stranke, saj se povezujejo z organizacijo tudi zunaj svoje službe. Blagovno znamko doživljajo skoraj enako kot njihove stranke, za katero večina podjetij trdi, da so jim na prvem mestu.

    Nujno si je treba ogledati številna področja poslovanja – to so kultura, vrednote, vedenje in predlogi zaposlenim. Gre za premik v pristopu za pregled in prilagoditev nekaterih temeljnih reči, ki so bile postavljene. Raziskati je treba, kako lahko vaše zaposlene najbolje spodbudite na to pot na podlagi tega, kar je pomembno – zadržati talente ter zgraditi dobičkonosnost in poslovni uspeh.

    Opomba: predavanje bo v angleškem jeziku. 

  • 10:05

    Kako z novimi oblikami dela povečati zadovoljstvo zaposlenih?

    Maté Szücs

    vodilni strokovnjak in svetovalec za digitalne tehnologije na delovnem mestu, organizacijsko strategijo in upravljanje sprememb, Microsoft

    Več o predavanju

    Ena stvar je jasna: nismo več isti ljudje, ki smo v začetku leta 2020 odšli domov v službo. Skupna izkušnja zadnjih dveh let je na nas pustila trajen pečat in temeljito posegla v definicijo vloge dela v naših življenjih. Vsak zaposleni povsod in vedno znova razmišlja o lastni enačbi »vredno« in se opredeljuje z nogami. In ko več ljudi izkusi prednosti prilagodljivega dela, večjo težo ima ta v enačbi. Za generacijo Z in milenijce ni več poti nazaj. In ker druge generacije ne zaostajajo veliko, se morajo podjetja srečati z zaposlenimi tam, kjer so.

    Medtem ko se voditelji sprašujejo, kako lahko »hibridno delo« deluje, se porajajo velika vprašanja: Kakšna je vloga pisarne? Kako ekipe gradijo socialni kapital v digitalnem svetu? Vsaka organizacija se spopada z izzivom, kako neposredno izpolniti velika nova pričakovanja zaposlenih, hkrati pa uravnotežiti poslovne rezultate v nepredvidljivem gospodarstvu.

    Pridružite se nam in odkrijte, kako prilagodljive, hibridne delovne rešitve pomagajo opolnomočiti vse vaše zaposlene, vključno z delavci v prvih bojnih vrstah.

    Opomba: predavanje bo v angleškem jeziku.

  • 10:45

    5

    Oblikovanje pogojev za razvoj visoko učinkovitih ekip

    Mark Emdin

    izkušen coach za ekipe, svetovalec za načrtovanje in razvoj organizacije, Nexi Coaching & Consulting

    Več o predavanju

    V visoko učinkovitih ekipah le redko izkusimo veselje ali tok dela. Ampak ko ga, je to neverjetna izkušnja, ki ogromno doprinese k poslovnim rezultatom. Ampak kakšne pogoje morajo zagotoviti vodje, da bi bile njihove ekipe visoko učinkovite? In kako jih načrtovati?

    Mark bo v svojem predavanju razkril ozadje 6 pogojev za visoko učinkovitost ekip in kako k temu pripomore umetnost improvizacije. Izzval bo tudi fokus, ki ga imajo današnji programi za razvoj voditeljstva.

    Opomba: predavanje bo v angleškem jeziku. 

  • 11:35

    Odmor

  • 12:05

    7

    Nove tehnike vodenja za spodbujanje personalizacije pri delu

    Amin Sorour

    HR direktor, Egyptian Banking Institute

    Več o predavanju

    Prispevek raziskuje možne praktične prakse vodenja, ki organizacijam pomagajo pri uporabi hiperpersonalizacije za spodbujanje sodelovanja, dobrega počutja in kolaborativne inteligence s končnim ciljem, da svoje poslovanje pripravijo na prihodnost v svetu, ki se spreminja s hitrostjo brez primere in za katerega sta značilna hiperkonkurenca in nestanovitnost:

    1. razumevanje gonil sprememb in zakaj je hiperpersonalizacija pomembna za organizacijsko rast in trajnost;
    2. vnovično predstavljanje vodstvenih vlog za spodbujanje personalizacije pri delu in kako lahko vodje kadrovskih služb pomagajo svojim organizacijam na novo odkriti prakse vodenja;
    3. razumevanje praks vodenja, ki temeljijo na moči, in kako lahko pozitiven psihološki coaching prenovi izkušnje zaposlenih, hkrati pa spodbuja kognitivno raznolikost in angažiranost.

    Opomba: predavanje bo v angleškem jeziku.

  • 12:35

    Različno je pravično!

    dr. Matej Tušak

    raziskovalec, coach in psiholog, Fakulteta za Šport, Univerza v Ljubljani

    Več o predavanju

    Obdobje, ki prihaja, bo osredotočeno okoli zaposlenega. Že danes opažamo hud trend iskanja uspešnih zaposlenih, poudarek na mentoriranju in razvijanju zaposlenih za individualne potrebe podjetij, ter na drugi strani poskuse, da bi dobre posameznike podjetjem ukradli. Povsem logično je, da bo v prihodnosti potrebno zaposlenim nameniti veliko časa in pozornosti, če bomo želeli imeti delovno učinkovite in zadovoljne zaposlene, ki bodo pripadni podjetju in bodo v teh podjetjih tudi želeli ostati. Zato bo potrebno z zaposlenimi delati dobro, skrbeti za njihov osebni razvoj in izpolnjevanje motivov, razvijati pripadnost podjetju ter predvsem zaposlene poslušati in usmerjati v želeno smer.

    V luči dejstva, da je slovensko gospodarstvo lahko učinkovito predvsem, če se znamo hitro in uspešno prilagajati kupcem in naročilom, bo seveda potrebno tako organizacijsko kulturo tudi razviti. V taki kulturi pa ima zaposleni pač veliko težo. In kot se v vzgoji otrok srečujemo s številnimi problemi, se bomo tudi pri razvoju zaposlenih srečevali z dilemami, na katere še nimamo jasnih odgovorov, še posebno, če trg dela razumemo skozi značilnosti razvoja osebnosti mladih danes. V predavanju bomo osvetlili nekatere glavne dileme in izzive, ki so pred nami in skušali začrtati nekatere smernice in pot, po kateri morajo v podjetjih kreniti.

  • 13:05

    Okrogla miza: Tokrat je osebno!

    Trudy Lewis, Mark Emdin ter Amin Sorour
    Prikaži več

    Nove oblike dela ustvarjajo tako priložnosti kot pasti pri zagotavljanju odlične izkušnje zaposlenih.

    Kako izbrati prave prve korake pri izboljšanju celostne izkušnje in kako usmerjenost v izkušnjo zaposlenih vpliva na razvijanje veščin vodenja.

    Okroglo mizo, na kateri bodo sodelovali, Trudy Lewis, Mark Emdin ter Amin Sorour, bo vodil Peter Ribarič.

  • 13:35

    Kosilo

    Več o kosilu

    Lepi spomini so povezani z dobro hrano! Zabava za vaše brbončice je organizirana v restavraciji Grand Hotela Bernardin, kjer vas čaka okusen polni samopostrežni bife. Le-ta ponuja različne možnosti, ki bodo zadovoljile številne okuse, da boste na popoldanskih predavanjih lačni le novih znanj.

  • 14:50

    11

    Trajnostno poslovanje je odgovornost vseh

    prof. dr. Andrej Vizjak

    ustanovitelj in direktor, AV.consulting

    Več o predavanju

    Skupno managerjem po svetu je, da razumejo pomen ohranitve zdravega okolja.
    Zato vključujejo »zelene« cilje v svoje strategije, organizirajo šolanja in razvoj kadrov na to temo.
    Hkrati pa je pogosto »zeleno gibanje« v nasprotju s profitnimi cilji podjetja, ki so še vedno prva
    za management. Iz tega vidika ima »trajnostni HR management« širši pomen in ga podjetja
    glede na stopnjo razvoja po različnih svetovnih regijah različno izvajajo.

    Seznanili vas bomo s primerjavo treh regij, v katerih deluje Andrej Vizjak in kjer je pomen »trajnostnega razvoja« različen:
    1. Nemčija: izredno napredna na tem področju z močno razvito HR funkcijo, ki ščiti predvsem razvoj kadrov.
    2. Bližnji Vzhod: ima močno razvito HR funkcijo, ki primarno ščiti razvoj podjetja
    3. Slovenija: v številnih primerih med Nemčijo in Bližnjim Vzhodom z različico, da HR funkcija pogosto še ni močno razvita.

  • 15:05

    12

    Vzpon zelenih ovratnikov v pravičnem in zelenem prehodu

    Kim Turk Mehes

    Vodja področja za trajnost, Deloitte Slovenia

    Več o predavanju

    V luči trajnostnih prizadevanj se razvija nova kategorija delavcev – zeleni ovratniki. Prehod v nizkoogljično družbo namreč zahteva nova zelena znanja ter veščine in ustvarja nova zelena delovna mesta. Podjetja morajo zato strateško razmišljati o tem, kakšne veščine in znanja potrebujejo in bodo potrebovali njihovi zaposleni, da bodo lahko prispevali k trajnostni transformaciji njihovega poslovanja. Hkrati morajo razmišljati tudi o tem, kakšna bodo njihova delovna mesta prihodnosti.
    Nekatera se bodo zaradi zelenega prehoda ukinjala, druga se bodo preoblikovala, spet tretja pa oblikovala na novo, da se bodo lahko uspešno soočala z izzivi, ki jih prinašajo podnebne spremembe in naš odziv nanje.

  • 15:20

    13

    IKEA zaposlitev z namenom: dobro za stranke, sodelavce in poslovanje!

    Otto Van Daal

    vodja področja ljudje in kultura (People & Culture), IKEA

    Več o predavanju

    Otto Van Daal je vodja oddelka za ljudi in kulturo držav pri IKEA South-East Europe (Hrvaška, Romunija, Srbija, Slovenija in Ukrajina). V podjetju IKEA je imel v različnih državah različne vodilne vloge in njegova ljubezen do tega podjetja temelji na trdnem prepričanju v njegovo vizijo »Ustvariti boljši vsakdan za veliko ljudi« in dani priložnosti, da se posameznik razvija in postane to, kar je.

    Po petih letih v Londonu se je preselil v Beograd, ki ga zaradi sodelavcev in prebivalcev danes imenuje dom. Amsterdam je njegovo drugo domače mesto.

    Njegovo vsakodnevno vodenje temelji na pristnosti, zaupanju in veri v ljudi. IKEA ima načrt za ljudi z jasnim poslanstvom: »Postati prvi delodajalec v maloprodaji v Jugovzhodni Evropi«. Holistični pristop podjetja k privabljanju in zadrževanju temelji na veri v ljudi, rasti, vodstvu in vrednotah.

    Opomba: predavanje bo v angleškem jeziku. 

  • 15.35

    Zeleni HR za zeleno mobilnost

    Martina Verović

    HR direktorica, Rimac Automobili

    Več o predavanju

    HR direktorica skupine Rimac Automobili bo predstavila vlogo HR v družbi, ki se je razvila v proizvajalca vrhunskih električnih vozil in sestavnih delov za zagotavljanje elektro mobilnosti. Govorila bo o izgradnji kulture, ki omogoča visoko motiviranim in kompetentnim posameznikom, da dosegajo izjemne rezultate in delila izkušnje, pristope in spoznanja, ki so jih pridobili na poti do sedanjega in o pomenu zagotavljanja pozitivnih vplivov na okolje. Verjamemo, da bo njena zgodba navdihnila mnoge, da še odločneje stopijo na pot trajnostnega poslovanja in ustvarjanja kulture odličnosti in inovativnosti.

  • 15:50

    15

    Okrogla miza: Zeleni HR

    dr.Andrej Vizjak, Kim Turk Mehes, Otto Van Daal, Martina Verović

    Prikaži več

    Zeleni HR ima ključno vlogo pri razvoju trajnostne strategije organizacije. Prispeva k politikam, praksam in sistemom organizacije, ki spodbujajo zeleno vedenje vseh zaposlenih. Kako se lotimo prehoda v zeleni HR?

    Okrogle mize se bodo udeležili prof. dr. Andrej Vizjak, ustanovitelj in direktor podjetja AV.consulting, ki bo tudi v vlogi moderatorja.
    Sodelovali bodo še Kim Turk Mehes, vodja področja za trajnost iz Deloitte Slovenia, Otto Van Daal, vodja področja ljudje in kultura iz IKEE ter Martina Verović, HR direktorica, Rimac Automobili.

  • 16.20

    Odmor

  • 16:35

    Dejanja so glasnejša od besed

    Pogovor z Ivom Boscarolom

    ustanovitelj, solastnik in častni predsednik skupine Pipistrel

    Prikaži več

    Ivo Boscarol, ustanovitelj, solastnik in častni predsednik skupine Pipistrel je v zadnjem letu z izjemnim vračanjem družbi postavil zgodovinski mejnik ostalim podjetnikom, tako kot je do sedaj postavljal mejnike v razvoju globalne letalske industrije. Ivo Boscarol izžareva strast do razvijanja rešitev, ki jih na trgu še ni. O odnosu do sodelavcev nam največ pove njegova izjava »prvi in najboljši formuli za uspeh: ekipa, ki ji zaupam, zaposleni, ki vedo, da jim zaupam.« Nastop bo potekal v obliki pogovora s Sašo Štebe, psihologinjo in članico upravnega odbora Slovenske kadrovske zveze.

  • 17:20

    18

    Razglasitev zmagovalca in slavnostna podelitev nagrad

    HR ekipa 2023, Kadrovski up 2023

    Več o podelitvi

    Priznanje HR ekipa leta je prestižno priznanje, s katerim opozarjamo na pomembnost in vlogo kadrovske stroke pri uspešnem in dolgoročno vzdržnem poslovanju organizacij. Razglasili bomo letošnje prejemnike nagrade v kategoriji Velika podjetja ter v kategoriji Mala in srednje podjetja.
    Z razpisom in podelitvijo priznanja Kadrovski up leta si prizadevamo soustvarjati prihodnost kadrovske stroke.
    Tudi letos bomo nagradili najboljše znanstveno-raziskovalno dela s področja kadrovskega menedžmenta.

  • 17:50

    19

    Somersby mreženje

    Terasa GH Bernardin

    Čas za praznovanja in povezovanja je pomemben - privoščite si odmor s kapljico osvežujočega optimizma. Ustvarite nova poznanstva in utrdite obstoječa na Somersby druženju na prenovljeni terasi Grand hotela Bernardin.

  • 18:30

    20

    Dobrodelni tek in pohod

    Prikaži več

    Tudi letos bomo s hojo in tekom iz Portoroža v Piran prispevali k lepšemu jutri. Pridružili smo se projektu Treecelet, ki je največji slovenski projekt za sajenje dreves pri nas in po svetu. Treecelet je projekt z misijo ustvarjanja pozitivnega učinka na svet s pomočjo sajenja dreves. Z nakupom štartnine, ki znaša 10 eur, boste posadili 15 dreves in prejeli personaliziran certifikat.

  • 20:00

    21

    VIP #LoveHR gala večerja

  • 21:00

    22

    #LoveHR party – Perfect Match zabava

    Powered by Kariera
    Prikaži več

    Ste naveličani dogodkov, ki ne ponujajo nič novega? Ste pripravljeni, da vaše psolovno mreženje popeljete na naslednjo raven? Ne zamudite največje slovenske HR zabave #LoveHR party – Perfect Match. Čaka vas edinstven dogodek, ki po dnevu izobraževanja ob dobri glasbi in plesu sprosti in poveže najboljše HR strokovnjake. LoveHR party je več kot le zabava - je  priložnost za učenje, rast in povezovanje.

    Zato ne čakajte in se nam pridružite na LoveHR zabavi - Perfect Match, ki bo potekala v lokalu News Cafe (Obala 4f, Portorož), le kratkih 400m hoje od lokacije konference.

  • 7:00

    GIBALNE VAJE ZA DOBRO JUTRO

  • 9:05

    Futurify - Vloga HR pri digitalni preobrazbi

    Thomas Jeppesen

    HR direktor, Skupina Lego

    Več o predavanju

    Predstavljeno bo, kako izvajamo pristop, ki ga vodijo izdelki, za razvoj digitalnih izdelkov v naši organizaciji, kako pritegnemo vse skupaj in kakšna je vloga kadrovske službe pri pripravah skupine LEGO na prihodnost. Pri skupini LEGO si želimo postati številka 1 na svetu med digitalnimi potrošniškimi znamkami.

    Opomba: predavanje bo v angleškem jeziku.

  • 9:35

    3

    7 ključnih elementov uspešnega sodelovanja zaposlenih

    Johannes Midtbö

    Direktor in ustanovitelj Populum.io

    Več o predavanju

    Več kot 100 severnoevropskih HR voditeljev je opravilo pogovore s podjetjem Populum.io o dolgoročnih učinkih COVID-19 na njihove organizacije. S tem, ko je hibridna ureditev dela vse pogostejša, je študija potrdila potrebo po sistematičnem pristopu k angažiranju zaposlenih, da bi spodbudili občutek pripadnosti, motivacije, dobrega počutja in ohranjanja kadrov.
    Johannes Midtbö bo predstavil ključne korake ustvarjanja uspešne strategije sodelovanja po pandemiji, ki zajema 7 korakov: pogostnost ankete, število vprašanj, kakšna vprašanja postaviti, zagotovljanje visoke stopnje odziva med zaposlenimi, zagotavljanje zaledja pri TOP menedžmetu, obstoječi HR podatki in čas.
    Opomba: predavanje bo v angleškem jeziku. 

  • 10:05

    Prisluhnimo utripu organizacije

    Matjaž Butara

    Direktor upravljanja potenciala, Big Bang

    Več o predavanju

    Ustvarjanje večje dodane vrednosti je osnovni izziv vsakega podjetja, le ta pa izhaja iz kombinacije zunanjih in notranjih dejavnikov. Poznavanje in upravljanje s potencialom trga in kupcev je zagotovo zelo pomembno. Če pa temu ne sledi razvoj potenciala zaposlenih, produktov in storitev, ter procesov znotraj podjetja so vsi napori, ki jih namenjamo grajenju pozicije navzven, znanj in ne samo, da ne ustvarjamo dodane vrednosti, na dolgi rok celo povzročamo nepopravljivo škodo.

    V Big Bangu redno merijo in upravljajo z utripom podjetja in posledica tega je tudi uspešna transformacija podjetja.

  • DEFICITARNI POKLICI: IZ PRIMANJKLJAJA V RAVNOVESJE

  • 10:25

    Če ni priložnosti, jo ustvarimo sami

    Mateja Tišler

    direktorica upravljanja s kadri, Ljubljanske mlekarne d.o.o.

    Več o predavanju

    Ali poklicna izobrazba res pomeni tudi nižje plačilo in slabši življenjski standard? Danes stanje na trgu dokazuje, da temu ni tako. Pa vendar šolski sistem zaradi pomanjkanja interesa v preteklih letih danes določenih poklicev sploh ne izobražuje več. Kako naj delodajalci ta izziv presežejo? Mateja Tišler bo na primeru mlečne industrije predstavila, kako stvari vzeti v svoje roke in profile, ki jih podjetje potrebuje, izobraževati in vzgajati v okviru interne akademije. Izvedeli boste, kako zasnovati takšen izobraževalni program in kaj ponuditi usposobljenim kandidatom, da bodo ostali in se razvijali skupaj s podjetjem.

  • 10:35

    7

    Moč blagovne znamke delodajalca

    Nataša Mithans

    strokovnjakinja digitalne strategije, specialistka za marketing, Vareo d.o.o.

    Več o predavanju

    Pridobivanje kadrov, kaj šele talentov, je postalo veliko težje kot pridobivanje novih poslov. V letu 2022 je 15% podjetij v Sloveniji manjšalo obseg proizvodnje ali zavrnilo nove posle, ker niso mogli zagotoviti kadra, 10% pa jih je odložilo planirano širitev. Zato iskanje kadrov že dolgo ni več samo problem kadrovske službe, temveč je postala prioriteta uprave.

    Na predavanju bomo predstavili primere iz prakse, kako so se podjetja v času polne zaposlenosti in visoke pogajalske moči ter povečane avtonomnosti delojemalcev, lotile iskanja kadrov. Kaj lahko naredimo v primeru deficitarnih poklicev, kako pritegniti kadre, katerim plača zaradi konkurence v povprečju raste 30% letno, kako poskrbeti, da v času konic ali dopustov, posel ne trpi. In kakšno vlogo ima pri tem znamka delodajalca.

  • 10:45

    Lea TkalecSezonski pozdravi in izzivi

    Lea Tkalec

    Vodja HR, Mimovrste d.o.o.

    Več o predavanju

    Kako v sezoni, ki traja 3 mesece, v razmerah brez prostih kandidatov na trgu, zagotoviti 120 dodatnih sodelavcev za sezono.

  • 10:55

    Okrogla miza | Deficitarni poklici: iz primanjkljaja v ravnovesje

    Mateja Tišler, Nataša Mithans in Lea Tkalec
    Prikaži več

    Trg dela vse bolj bremeni pomanjkanje določenih skupin kadrov. Primere dobrih praks, kako pristopiti izzivom in na kakšen način jih reševati nam bodo zaupale naše sogovornice: Mateja Tišler, ki uspešno izvaja akademijo Ljubljanskih mlekarn, Nataša Mithans, direktorica marketinške agencije Vareo ter posebna gostja, ki ima izkušnje z uvozom kadra iz tujine ter njihovo asimilacijo v novo delovno ter kulturno okolje.

    Pogovor bo povezoval Peter Ribarič, direktor podjetja Planet GV in vodja programskega odbora kongresa #loveHR.

  • 11:25

    Odmor za osvežitev

  • NOVE OBLIKE DELA

  • 11:55

    Organizacijska kultura in hibridno delo z roko v roki

    Katja Dolinar

    vodja področja ljudje in kultura (People & Culture), Cosylab

    Več o predavanju

    Je organizacijo dela v podjetju možno uspešno prilagajati hitro spreminjajoči se epidemiološki sliki? S kakšno formulo zagotoviti povezanost sodelavcev, prenos informacij in kakovostno timsko delo ter stalne izboljšave v hibridnem načinu dela? Kako zagotoviti ravnotežje med zasebnim in poslovnim življenjem ter upoštevati individualne potrebe vsakega izmed članov kolektiva? Na predavanju boste izvedeli dobre prakse, aktualne izzive in rešitve skupine Cosylab na področju hibridnega načina dela ter izzive, za katere bodo potrebni družbeni konsenz in morebitne zakonodajne spremembe.

  • 12:05

    13

    Krajši in fleksibilnejši delavnik v praksi

    Anna Wieczorek

    Vodja HR službe v Lidl Slovenija

    Več o predavanju

    Spoznali boste izkušnje z izvajanjem krajšega in fleksibilnega delovnega dne v Lidl Slovenija, katerega cilj je zagotavljanje boljšega ravnovesja med delovnim življenjem ter s tem kontinuirano izboljšanje zadovoljstva zaposlenih. V Lidlu s krajšim delovnim dnem in prožnejšim razporejanjem privabljajo in obdržijo vrhunske talente ter izboljšujejo splošno produktivnost. Ta sprememba politike se vidi kot pozitiven korak k ustvarjanju bolj podporne in vključujoče kulture na delovnem mestu. 

  • 12:15

    14

    Vrednost tovarne so zaposleni

    Snježana Köpruner

    lastnica in direktorica podjetja GS-Tvornica mašina Travnik d.o.o.

    Več o predavanju

    Delovno okolje in izkušnja zaposlenih sta ključna za uspešnost vsakega podjetja, še posebej v industriji, kjer so pogosto pogoji za delo težji kot v pisarniškem okolju. Zaposleni, ki so zadovoljni z delom, bodo zelo verjetno delali zbolj agnano in produktivno in tudi ostali v podjetju. To lahko pripomore k manjšemu odlivu zaposlenih in nižjim stroškom za iskanje in vzdrževanje kadra.

    Snježana Köpruner bo na primeru podjetja GS-tvornica mašina Travnik govorila o tem, kako so v podjetju uspeli preseči stereotipe o kovinski industriji in kako so z različnimi pristopi izboljšali delovno okolje in izkušnjo zaposlenih ter na ta način zmanjšali odliv zaposlenih v negotovih časih.

    Opomba: predavanje bo v angleškem jeziku.

  • 12:25

    15

    Okrogla miza: Nove oblike dela za vse

    Anna Wieczorek, Katja Dolinar, Snježana Köpruner
    Prikaži več

    Nove oblike dela združujejo posameznikom prilagojena zaposlitvena razmerja, delo od kjerkoli, sodobne pristope k organizacijskemu dizajnu in skrb za psihofizično zdravje. Z njimi ustvarjamo pogoje za boljše usklajevanje poslovnega in zasebnega življenja ter dvigujemo vključenost ter osebno izkušnjo sodelavcev.

    Na okrogli mizi, ki jo bo povezoval Ivan Papič, predsednik Slovenske kadrovske zveze, bodo sodelovali:

    • Anna Wieczorek, CHRO, Lidl Slovenija
    • Snježana Köpruner, GS-Tvornica mašina Travnik d.o.o.
    • Katja Dolinar, Cosylab
  • 13:05

    16

    Prihodnost dela in vpliv Web3

    Anita Lettink

    predavateljica, avtorica in svetovalka kadrovnikom

    Več o predavanju

    Ali ste pripravljeni izkoristiti moč novih tehnologij in aktivirati polni potencial svoje delovne sile? Pridružite se nam na dinamičnem uvodu v Web3, naslednji generaciji interneta, ki spreminja način povezovanja, sodelovanja in inovacij. Odkrijte, kako bodo tehnologije Web3, kot so veriženje podatkovnih blokov ter razširjena in navidezna resničnost, preoblikovale kadrovske prakse – od zaposlovanja in uvajanja do upravljanja uspešnosti ter raznolikosti in vključenosti. Poleg tega vas bomo naučili naučite, kako lahko te tehnologije izkoristite za spodbujanje inovacij in uspeha v vaši organizaciji. Ne zamudite tega razburljivega vpogleda v prihodnost dela!

    Opomba: predavanje bo v angleškem jeziku.

  • 13:50

    ZAKLJUČEK KONGRESA

  • 14:00

    #loveHR druženje s prigrizkom

    Lobi pred teraso v 11. nadstropju GH Bernardin
    Več o druženju

    Kako svoje vtise in poznanstva z letošnjega dogodka striniti oziroma utrditi bolje kot ob dobri hrani. Da se na pot domov ne boste podali lačni, bomo letošnje #LoveHR druženje zaključili ob toplem obroku v lobiju pred teraso (11. nadstopje).

Vzporedni program – četrtek, 13. april 2023

  • 10:45-11:30

    Simulacijski center ZD LjubljanaDoseganje resničnih sprememb v timu s pomočjo izkustvenega učenja s simulacijami

    Simulacijski center, ZD Ljubljana

    Davorin Marković, Koordinator Simulacijskega centra ZD Ljubljana, dipl. zn. s spec. znanji s področja simulacij v zdravstvu

    Prikaži več

    Zabavni in interaktivni teambuilding za dober namen in varnejše delovno okolje: timsko delo, krepitev uspešne komunikacije, pridobivanje potrebnih znanj za ravnanje v kriznih situacijah, v skladu z zakonodajo - vsebina in znanje - prva pomoč za zaposlene (pristop k vitalno ogroženemu, bolnemu ter poškodovanemu človeku).

    Opis predavatelja: Izkušen entuziast s področja simulacij in energičen predavatelj, Davorin Marković, z večletnimi izkušnjami v kliničnem okolju, predvsem na področju nujne medicinske pomoči in travme. Svoje znanje iz reanimacije dnevno in zagnano predaja profesionalcem in tudi teamom iz podjetij ter mladim staršem, ki se v Simulacijskem centru z veseljem udeležijo izkustvenih teambuildingov in usposabljanj iz prve pomoči. Svoje bogato znanje redno deli na številnih mednarodnih konferencah in workshopih na področja zdravstva, medicine in kakovosti. Je aktivni član mednarodne raziskovalne ekipe, ki z metodo izkustvenega učenja s simulacijami poudarja pomembnost in predvsem spodbuja varnost in timsko delo v zdravstvu.

  • 12:05-12:50

    Čas je za službeni piknik –

    Digitalna orodja za optimalno organizacijo internih dogodkov podjetja

    B2 IT

    Andreja Hudej, predavateljica in MOS Master

    Prikaži več

    Zagotovo smo vsi ponotranjili, da so v času velike fluktuacije zaposleni na prvem mestu. Kadroviki se v tem trenutku vse bolj ukvarjajo s strategijami zadrževanja kadra med katerimi je tudi organizacija internih dogodkov za zaposlene. Organizacijsko so lahko zahtevni, vendar vam bomo na čez praktične primere pokazali, kako lahko z digitalnimi orodji pripravo olajšate v prid zaposlenih in sebe.

    Andreja Hudej je predavateljica na podjetju B2 IT s preko 25 let izkušenj na področju računalniških izobraževanj. Digitalne kompetence je razvijala že pri 4.000+ tečajnikih in posredno vplivala na mnoga podjetja pri večji produktivnosti zaposlenih.

  • 12:55-13:40

    Gradnja digitalne izkušnje zaposlenih v sodobnih delovnih okoljih

    ČETRTA POT

    Monika Rutar, vodja prodajnega področja in strokovnjakinja za digitalizacijo HR procesov

    Prikaži več

    Digitalizacija delovnih mest je odlična priložnost, da zaposleni ustvarijo izkušnjo, ki jim bo dala občutek pripadnosti in hkrati povečala njihovo produktivnost. Za vzpostavitev takega okolja je potreben strateški razmislek in sistemski popis procesov ter zagotovitev ustreznih tehnoloških orodij. Če je doslej veljalo pravilo »tehnologija na prvem mestu«, imajo sedaj prednost vsebinske in poslovnim procesom prilagojene rešitve. Njihova naloga je, da se zaposlene opolnomoči in vključi v interne procese vse z namenom ustvarjanja dodane vrednosti in znamke delodajalca. Glavni gradnik digitalizacije delovnih mest je kadrovska služba, ki oblikuje povezovalno in produktivno delovno okolje, izboljša izkušnjo zaposlenih, zmanjša obseg rutinskih opravil in optimizira stroške dela.

    Opis predavatelja: Monika Rutar, dipl. organizatorka dela - smer organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih sistemov, je vrhunska strokovnjakinja in svetovalka za digitalizacijo kadrovskih procesov v sodobnih delovnih okoljih. V podjetju ČETRTA POT, d.o.o., Kranj je zaposlena kot vodja prodaje kadrovskih poslovnih rešitev, pred tem pa je več let delala kot svetovalka pri implementaciji poslovnih rešitev na področju kadrovskega managementa.

  • 14:50-15:35

    Sodoben HR: Digitalizacija - fleksibilnost - zadovoljstvo

    Mikrocop

    Nataša Centa, strokovnjakinja za digitalizacijo poslovanja
    Ajda Progar, prodajna specialistka

    Prikaži več

    Veste, da se 90 % vaših procesov začne prav pri dokumentu? Morda se ne zdi, a za vsak kadrovski postopek potrebujete dokument, torej ste kritično odvisni od dokumentacije. Če imate težave z iskanjem, deljenjem in podpisovanjem dokumentov, če so vaši postopki in procesi dolgotrajni in še vedno ročni, in če veste, da je vaše delo brez ustreznih dostopov veliko težje opravljati od doma, potrebujete ustrezno rešitev za digitalizacijo. Kakšno? Takšno, ki vam bo omogočila, da se posvetite zaposlenim!

    Nataša Centa je strokovnjakinja za digitalizacijo poslovanja z večletnimi izkušnjami s področja svetovanja in vpeljave sodobnih kadrovskih IT rešitev. Uspešno povezuje ključne člane ekip izvajalca in naročnika z motom: »Skupaj zmoremo vse«.

    Ajda Progar potrebe strank usklajuje z ustreznimi rešitvami in skrbi za njihovo dolgoročno zadovoljstvo. Verjame, da so ključ za uspešno digitalno preobrazbo ustrezne rešitve, ki strankam omogočijo, da se osredotočijo na primarno dejavnost.

  • 15:40-16:25

    Agitavit

    Koraki do učinkovite in digitalno podprte interne komunikacije

    Agitavit

    Žarko Višekruna, Vodja poslovnega razvoja, Agitavit Solutions

    Prikaži več

    Kadar interna komunikacija v podjetju ne deluje, so posledice očitne: ključne informacije podjetja ne pridejo do vseh sodelavcev, zaposleni imajo občutek, da niso slišani, posamezniki nimajo pravočasnih in ustreznih navodil za svoje delo ipd. Na predavanju bo vodja poslovnega razvoja Žarko Višekruna predstavil, kateri koraki so potrebni na poti izboljšanja komunikacije s sodelavci ter kako jo digitalno podpreti.

Vzporedni program – petek, 14. april 2023

  • 9:50-10:35

    Gradnja digitalne izkušnje zaposlenih v sodobnih delovnih okoljih

    ČETRTA POT

    Monika Rutar, vodja prodajnega področja in strokovnjakinja za digitalizacijo HR procesov

    Prikaži več

    Digitalizacija delovnih mest je odlična priložnost, da zaposleni ustvarijo izkušnjo, ki jim bo dala občutek pripadnosti in hkrati povečala njihovo produktivnost. Za vzpostavitev takega okolja je potreben strateški razmislek in sistemski popis procesov ter zagotovitev ustreznih tehnoloških orodij. Če je doslej veljalo pravilo »tehnologija na prvem mestu«, imajo sedaj prednost vsebinske in poslovnim procesom prilagojene rešitve. Njihova naloga je, da se zaposlene opolnomoči in vključi v interne procese vse z namenom ustvarjanja dodane vrednosti in znamke delodajalca. Glavni gradnik digitalizacije delovnih mest je kadrovska služba, ki oblikuje povezovalno in produktivno delovno okolje, izboljša izkušnjo zaposlenih, zmanjša obseg rutinskih opravil in optimizira stroške dela.

    Opis predavatelja: Monika Rutar, dipl. organizatorka dela - smer organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih sistemov, je vrhunska strokovnjakinja in svetovalka za digitalizacijo kadrovskih procesov v sodobnih delovnih okoljih. V podjetju ČETRTA POT, d.o.o., Kranj je zaposlena kot vodja prodaje kadrovskih poslovnih rešitev, pred tem pa je več let delala kot svetovalka pri implementaciji poslovnih rešitev na področju kadrovskega managementa.

  • 10:50-11:25

    Simulacijski center ZD LjubljanaTeambuilding za doseganje resničnih sprememb v timu

    Simulacijski center, ZD Ljubljana

    Davorin Marković, Koordinator Simulacijskega centra ZD Ljubljana, dipl. zn. s spec. znanji s področja simulacij v zdravstvu

    Prikaži več

    Zabavni in interaktivni teambuilding za dober namen in varnejše delovno okolje: timsko delo, krepitev uspešne komunikacije, pridobivanje potrebnih znanj za ravnanje v kriznih situacijah, v skladu z zakonodajo - vsebina in znanje - prva pomoč za zaposlene (pristop k vitalno ogroženemu, bolnemu ter poškodovanemu človeku).

    Opis predavatelja: Izkušen entuziast s področja simulacij in energičen predavatelj, Davorin Marković, z večletnimi izkušnjami v kliničnem okolju, predvsem na področju nujne medicinske pomoči in travme. Svoje znanje iz reanimacije dnevno in zagnano predaja profesionalcem in tudi teamom iz podjetij ter mladim staršem, ki se v Simulacijskem centru z veseljem udeležijo izkustvenih teambuildingov in usposabljanj iz prve pomoči. Svoje bogato znanje redno deli na številnih mednarodnih konferencah in workshopih na področja zdravstva, medicine in kakovosti. Je aktivni član mednarodne raziskovalne ekipe, ki z metodo izkustvenega učenja s simulacijami poudarja pomembnost in predvsem spodbuja varnost in timsko delo v zdravstvu.

Organizator si pridržuje pravico do spremembe programa.

Nekatera predavanja bodo v tujem jeziku (angleščina, srbščina). Prevajanje predavanj iz tujega jezika v slovenščino ne bo omogočeno.

Moderator prireditve

Mario Galunič

"Televizijsko delo je moja usoda in moje življenje. Na TV Slovenija sem začel delati kot novinar že med študijem. Kmalu so me kot voditelja povabili v razvedrilni program in mi zaupali vodenje družinskih večernih oddaj (Nedeljskih 60, Zoom, Mario, Spet doma, Moja Slovenija, Joker). Do danes sem vodil več kot 600 oddaj, a moje delo ni samo to, ampak sem tudi urednik oddaj, pogosto vodim celotno kreativno ekipo. To počnem rad, a televizija ni vse, kar sem, kar znam ali zmorem."


Mario Galunič je po izobrazbi profesor slovenščine, jezikovna izobrazba mu, kot sam rad pravi, neskončno koristi in pomaga, da je pri svojem delu suveren in samozavesten. To velja tudi za posebne dogodke, ki jih vodi ali povezuje in kjer lahko v polni meri zaživijo vse veščine, ki se jih je naučil v svoji karieri.