Program konference bo objavljen v prihodnje.

  • 8.30

    1

    Dobro jutro ob kavi in rogljičkih

    Mind Hotel Slovenija

    Od 8.30  dalje bo potekal sprejem gostov kongresa

  • 9.30

    2

    Otvoritev prvega dne in uvodni pozdrav

  • 9.45

    3

    Zakaj programi za razvoj vodstvenih sposobnosti ustvarjajo neučinkovite vodje?

    Dr. Al. H. Ringleb, ustanovitelj poslovne šole CIMBA, profesor in nevroznastvenik
    Prikaži več

    Kljub milijardam evrov, ki se vsako leto stekajo v programe za razvoj vodenja, raziskave dokazujejo njihovo neučinkovitost. Kaj nam torej prinaša prihodnost? Kadrovske službe po vsem svetu se vsekakor upravičeno sprašujejo, kam bi morali usmeriti svojo pozornost pri razvoju voditeljev. Kakšen je najprimernejši način izobraževanja sodobnih vodji? S poukom v učilnici, e-učenjem ali navidezno resničnostjo? Zakaj si tako veliko obetamo od virtualne resničnosti, ko se pogovarjamo o izobraževanju bodočih voditeljev?

  • 10.45

    Ljubezen v največji zdravstveni krizi ali kako voditi v kriznih razmerah

    Dr. Dragan Kovačić, v.d. direktorja Splošne bolnišnice Celje
    Prikaži več

    Leto 2020 nas je presenetilo z največjo zdravstveno, človeško, moralno in v nadaljevanju verjetno tudi ekonomsko in psihološko krizo od druge svetovne vojne. Povečevanje števila obolelih je pomenilo, da so v zdravstvu morali vse kadrovske in materialne resurse, ki so jih predhodno v postopku sanacije do bolečin že racionalizirali, povečati za 25 odstotkov, ob tem pa povsod zagotavljati tudi podvojene obravnave pacientov – tiste s covidom in tiste brez. Kako je možno že tako osiromašene vire praktično podvojiti in kaj ima ljubezen s tem?

  • 11.15

    Odmor za osvežitev

  • 11:45

    S transcendentnim pristopom vodenja do bolj zdravega delovnega mesta

    prof. dr. Miha Škerlavaj, profesor managementa na EF Ljubljana in Simon Wang, izkušeni mednarodni HR strokovnjak
    Prikaži več

    Ljudje imajo na delovnem mestu pogosto zakoreninjen, a redko kdaj omenjen občutek, da zapravljajo svoja življenja. Covid-19 je situacijo le še poslabšal. Številni zaposleni občutijo tesnobo in povečan občutek negotovosti. Zdaj je na organizacijah, da poskrbijo za zdravje zaposlenih, saj le takšni ljudje lahko ustvarjajo zdrave organizacije in zdrav svet. Ali vaša organizacija to lahko uresniči, je odvisno od tega, ali ima transcendentne voditelje, ki lahko prenesejo svoje plemenite namene v vsakodnevne vodstvene izkušnje. Izvedeli bomo, kako posvojiti celostni pristop k razvoju vodenja, ki je osredotočen na ljudi in ustvarja transcendentno kulturo, ki izboljšuje poslovne rezultate in lahko razreši tudi najtežje organizacijske težave.

  • 12.25

    Strast in pragmatizem sta gena zmagovalca

    Maria Anselmi, Group Director Data v skupini Bisnode, Dun&Bradstreet
    Prikaži več

    Ekstremne okoliščine, ki jih je povzročila pandemija COVID, so revolucionirale naše delovanje in nam hkrati omogočile veliko priložnost. Ugotovili smo, da je v negotovem okolju ključen dejavnik preživetja ohranjanje visoke stopnje prilagodljivosti in agilnosti. Zaustavitvi in zmanjšanju proizvodnih zmogljivosti so se izognili le visoko digitalizirani sistemi z usposobljenimi zaposlenimi za njihovo upravljanje. Vodenje sodelavcev na daljavo na način, ki zagotavlja željeno raven produktivnostii in motivacije, zahteva nabor strukturiranih orodij in meritev, ki ne nadomeščajo človeškega dotika, temveč vodji pomagajo premagovati fizično razdaljo. Sedanje okoliščine so dokončno razblinile mit o ravnovesju med poklicnim in zasebnim življenjem; med njima ni ravnovesja, tako kot ga ni med delom in življenjem. Življenje je eno samo in kot vodje moramo poskrbeti za sodelavcev, jih podpirati in poskrbeti za njihovo dobro počutje.

  • 12.55

    Dvig poslovne uspešnosti s pomočjo OKR

    Jenny Herald, Gtmhub, VP Product Marketing, Gtmhub
    Prikaži več

    Kaj pomeni biti uspešen? Za vsako organizacijo je definicija drugačna. Po McKinsey obstaja pet strateških aktivnosti, ki najverjetneje vodijo k uspehu; razporejanje virov, združitve programov, prevzemi in prodaje, stroški za investicije, povečevanje produktivnosti in diferenciacija. Nič od tega ni zanimivo za sodelavce; vsaj ne z navedenimi izrazi. Kaj je torej zanimivo zanje? Občutek, da njihovo delo nekaj šteje. To je mogoče doseči s pomočjo metodologije OKR, v kateri kvalitativni jezik vodi k kvantitativnim rezultatom. Govorka bo predstavila kako OKR vpeljati vzporedno z obstoječimi praksami upravljanja in s ciljem, da bodo vsi zaposleni vedeli, kaj je njihov doprinos podjetju.

  • 13.20

    9

    Odmor za kosilo

  • 14:30

    Mnogo več kot le služba!

    Aljoša Drešar, vodja upravljanja zaposlenih in kulture v IKEA Slovenija
    Prikaži več

    Zakaj smo “mi” večji kot “jaz”? Kaj pomeni v švedščini tillsammans in kako v podjetju IKEA skrbimo za združevanje vrlin in ohranjanje kulture sodelovanja? Zakaj so skrbi naših zaposlenih tudi naše skrbi? Kako smo vzpostavili podporni okvir za zagotovitev stabilnosti dohodkov zaposlenih, dobrega počutja, fleksibilnega dela in razvoja kompetenc, ki ljudem pomagajo, da rastejo in uživajo v uspehu?

    V podjetju IKEA stojimo ob strani mnogim ljudem, saj smo tudi sami eni od njih – tudi v trenutni krizi, nastali zaradi pandemije covid-19, nam ostajajo najpomembnejši počutje, varnost in zaščita naših zaposlenih. Z vami bomo delili nekatere naše izkušnje, saj verjamemo, da smo lahko s širjenjem dobrih praks in zagovarjanjem svojih prepričanj del pozitivnih sprememb v družbi.

  • 14:50

    Merite, kar je res pomembno

    Živa Cotič Bizjak, skrbnica za razvoj kadrov v podjetju Kingsbox
    Prikaži več

    OKR. To kratico si velja zapomniti, če iščete preprosto orodje, s katerim se bo podjetje osredotočalo na prave cilje, njihova transparentnost pa bo povečala zadovoljstvo in produktivnost zaposlenih. Kot mlado podjetje so se hitro našli v preprosti metodologiji: določimo cilj (Objective) in ga spremljamo prek ključnih kazalnikov (Key Results). Preprosto, kajne? No, seveda ne gre brez nekaj napotkov. Kakšni morajo biti cilji? Koliko je kazalnikov? Kako se napredek spremlja, kakšna je nagrada? V KingsBox ekipi so že »stari mački« na področju postavljanja kvartalnih OKR-jev in jih niti delo od doma ni ustavilo pri doseganju njihove vizije. Z vami bodo delili vse svoje izkušnje.

  • 15:05

    Okus skupnosti je prežet s solidarnostjo

    Nataša Bazjak Cristini, višja poslovna partnerka in regionalna direktorica človeških potencialov in kulture, Atlantic Grupa
    Prikaži več

    Minulo leto se je začelo zelo optimistično, na krilih rekordnih poslovnih rezultatov, uspešno izvedenih strategij in smelega postavljanja novih ciljev. Čez noč se je vse spremenilo. Da bi okrepili občutek vzajemnosti, pripadnosti in varnosti smo začeli graditi naš t.i. Okus skupnosti. Izvedli smo obsežno raziskavo med zaposlenimi, ki drugim potrdila, da solidarnost in skrb za zaposlene nista bili še nikoli pomembnejši, kot prav v razmerah pandemije. Novodobna organizacija mora videti preko okvirjev delovnega mesta in klasičnih ugodnosti ter biti pozorna na vsesplošno dobrobit in doprinos življenju, na vzpostavitev ravnovesja med delovnim in prostim časom, na skrb za zdravje in dobro počutje. Le občutki varnosti, solidarnosti, ki jih porajata spoštovanje in zaupanje, vodijo v stabilnost, lojalnost in zavzetost.

  • 15:20

    Digitalna izkušnja zaposlenega – Povezani ustvarjamo najboljšo Sosesko

    Tina Zafred, vodja IT Operations področja ter Nataša Jelovčan, vodja razvoja in selekcije v podjetju Mercator.
    Prikaži več

    V Mercatorju, največjem slovenskem zaposlovalcu, s strukturiranimi koraki povezujejo pristope HR in IT s ciljem zaposlene postaviti v ospredje. Vzpostavitev digitalne izkušnje zaposlenega, pri čemer je digitalno predznanje zaposlenih zelo različno, je velik korak za podjetje. Vse spremembe načrtno podpirajo s krepitvijo blagovne znamke delodajalca, saj si prizadevajo, da zaposleni spremembe razumejo in jih sprejemajo v luči izboljšanja kakovosti njihovega časa posvečenega delu. Le tako lahko posledično ponudijo svojim kupcem najboljšo izkušnjo.

  • 15:35

    Agilnost v javni upravi: sanje ali realnost?

    Nina Pozderec, svetovalka za delodajalce na ZRSZ, ambasadorka projekta Inovativen.si
    Prikaži več

    Javno upravo povezujemo vrsto stereotipov. Med pogostejše sodijo tisti o njeni neodzivnosti, birokratskih ovirah in ne-osredotočenosti na uporabnike. Zato se zdi, da je v javni upravi nemogoče delati agilno in inovativno. S takšnimi in podobnimi stereotipi se uspešno spopadamo na Zavodu RS za zaposlovanje in projektu Inovativen.si, kjer z različnimi projekti dokazujemo, da je tudi v javni upravi mogoče delati agilno in osredotočeno na uporabnike. Predstavili vam bomo, kakšne so naše izkušnje pri uvajanju agilnega dela v nove projekte, kako s pomočjo Strateškega sprinta nastaja nova strategija ter katere so naše ključne lekcije, ki smo se jih pri uvajanju drugačnih načinov dela naučili.

  • 15:50

    Kultura poje strategijo za zajtrk

    mag. Martin Barner, vodja razvoja ljudi in organizacije v skupini Sandoz
    Prikaži več

    Tema predavanja so spoznanja vedenjske ekonomije in nevroznanosti, ki podpirajo znamenito izjavo guruja sodobnega upravljanja Petra Druckerja, da “kultura poje strategijo za zajtrk.” V Novartisu si prizadevajo sprostiti energijo sodelavcev s tem, da gojijo kulturo podjetja, ki je polna navdiha, radovedna in brezskrbna. Kaj vse počnejo, kako in kakšne rezultate beležijo?

  • 16.15

    Odmor za osvežitev

  • 16.30

    17

    Osebni change-management: od želeti do narediti

    Aleš Vičič, poslovni in športni psiholog
    Prikaži več

    »V našem podjetju vsi vemo, da bi morali drugače … pa tega ne naredimo!« »Vem, da bi moral nekaj spremeniti in resnično si to želim … pa ne gre.« Zveni znano? Zakaj se ljudje ne spremenimo, kljub temu, da vemo, da bi bilo dobro? Zakaj je včasih tako dolga pot med ŽELETI in zares NAREDITI?

    Ker smo ljudje! Ker je želja po spremembi enako človeška, kot je želja po ohranjanju statusa-quo! Psiholoških mehanizmov, ki pri ljudeh ovirajo ali pospešujejo pot do sprememb je namreč kar precej: prepričanja, mind-set, emocije, rutine, notranje nagrade, zakonitosti delovanja možganov … Kako lahko vodilni, ki poslušajo, slišijo in razumejo te mehanizme, hitreje uresničijo željene spremembe v svojih podjetjih in pri svojih zaposlenih? Kako jim pri tem pomaga, da gredo tudi sami skozi – včasih neprijeten – proces spreminjanja lastnih vedenjskih vzorcev?

  • 16:55

    18

    #Love HR pogovor: Odnosi, odprtost in zaupanje. Ali je vaša organizacija pripravljena na ponižno vodenje

    Dr. Ed Schein, zaslužni profesor na MIT, Massachusetts Institute of Technology in Peter Schein, poslovni svetovalec startupom v Silicijevi dolini
    Prikaži več

    Avtorja knjige Ponižno vodenje Edgar Schein in Peter Schein prepoznavata novo realnost in pozivata k vodenju, ki temelji na zaupnih medosebnih odnosih, timskem delu, raznolikosti ekip in mišljenj, predvsem pa na kulturi, v kateri se vsi počutijo psihološko varno. Z njima se bo pogovarjala Saša Fajmut, podpredsednica Slovenske kadrovske zveze.

  • 17.40

    19

    Podelitev priznanj MEGA

    Spoznajte delodajalce z izstopajočimi praksami medgeneracijskega sodelovanja
    Prikaži več

    Podjetjem in organizacijam, ki so v zadnjih dveh letih spodbujala sodelovanje različnih generacij sodelavcev ter uvajala najbolj izstopajoče dobre prakse medgeneracijskega sodelovanja v poslovne procese, bomo podelili priznanja MEGA (medgeneracijsko aktivno podjetje). Namen natečaja je prispevati k večji ozaveščenosti delodajalcev in vseh generacij zaposlenih o pomembnosti medsebojnega sodelovanja in vseživljenjskega učenja. Natečaj se izvaja v okviru projekta Vsi zmagujemo, ko sodelujemo, ki ga sofinancirata Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti in Evropski socialni sklad.

  • 17.45

    20

    Podelitev nagrad Kadrovski manager leta in Kadrovski up leta

    (Pogovor s Kadrovskim managerjem leta)
  • 18:30

    21

    Druženje

  • 19:30

    22

    Gala večerja

  • 21:00

    23

    #LoveHR zabava

Organizator si pridržuje pravico do spremembe programa.

  • 7.00

    #LoveHR dobrodelni tek

  • 8.00

    Dobro jutro ob kavi in rogljičkih

    Mind Hotel Slovenija
  • 8.30

    3

    Otvoritev drugega dne

  • 8:30

    Bodimo tukaj in zdaj, bodimo čuječi

    mag. Simona Klančnik, HR strokovnjakinja, Sandozov Razvojni Center Slovenija, Lek d.d.
    Prikaži več

    Na jutranji delavnici bomo urili spretnost deskanja na valovih. Kratki roki, številni projekti, sestanki, elektronska sporočila, zvonjenje telefona, vse v enem trenutku. Enostavno ne gre drugače kot delovanje na »avtopilotu«. Poznate? Ko se nam to zgodi, je pravi trenutek, da se ustavimo in si privoščimo odmor sredi kaotičnega dogajanja. Tu nam na pomoč priskoči tehnika čuječnosti, ki nas uči, kako biti prisoten v danem trenutku, kako reagirati manj impulzivno in ojačuje naše sočutje ter krepi koncentracijo, produktivnost in odpornost na stres. Z drugimi besedami: »Valov ne moreš ustaviti, lahko pa se naučiš deskati (dr. Jon Kabat Zinn)«. Na delavnici bomo spoznali tehniko čuječnosti in osvojili vaje, ki jih lahko enostavno prenesemo v naše zasebno in poslovno življenje.

  • 9.00

    Digitalni človek: paradoks stalne povezanosti in odtujenosti hkrati

    Dr. Matej Černe, profesor managementa in organizacije na Ekonomski fakulteti v Ljubljani
    Prikaži več

    Digitalizacija poudarja pozitivne in negativne učinke neprestane virtualne povezanosti in vpliva na čustveno in družabno življenje posameznikov. Negativni učinki, kot so odtujenost, pomanjkanje človeškega stika, stres, izgorelost in deloholizem so še toliko bolj izraziti v primeru nenadnih in množičnih ‘selitev’ zaposlenih na delo od doma. Virtualni tehnološki svet tako spreminja družbene navade, koordinacijo in doživljanje dela, delavce same ter njihovo usklajevanje dela z vsakdanjim življenjem. Tesna povezanost med posameznikom in tehnologijo ni več izbira – pri odločitvah glede tega razmerja pa je nujno v ospredje postaviti človeka.

  • 9.40

    6

    Doseganje zavzetosti z interno komunikacijo

    prof. dr. Ana Tkalac Verčič, profesorica korporativnega komuniciranja, EF Zagreb
    Prikaži več

    Prihodnost sodobnih organizacij, njihova privlačnost in dobičkonosnost, je odvisna od njihove pripravljenosti, da na prvo mesto postavijo zaposlene in potencialne zaposlene ter jih prepoznajo kot najpomembnejše deležnike za organizacijski razvoj. Predstavljeni bodo rezultati študije skoraj 4000 zaposlenih iz 25 korporacij, v kateri so pod drobnogled vzeli razmerje med praksami notranje komunikacije in organizacijskimi rezultati kot sta denimo ugled podjetja kot delodajalca in zavzetost zaposlenih. Ugotovitve študije kažejo, da večje zadovoljstvo s komunikacijo vodi do večje angažiranosti zaposlenih in večje privlačnosti delodajalca v očeh iskalcev zaposlitve.

  • 10.05

    Transforming HR for exponential growth

    Bruna Kostelac Košir, Senior People Operations Manager, Infobip
    Prikaži več
  • 10:30

    Odmor za osvežitev

  • 11.00

    9

    Okrogla miza: Vsi zmagujemo, ko sodelujemo; Spoznajte dobre prakse medgeneracijskega sodelovanja v delovnem okolju

    Prikaži več

    V sedanjem delovnem okolju se srečujejo različne generacije delavcev z različnimi izkušnjami, znanji in odgovori na izzive. Za uspešno sodelovanje moramo usmerjeno usklajevati njihove vrednote in pričakovanja, kar je zelo zahtevna naloga, še posebej v sedanjem času pospešene digitalizacije in pandemije covid-19. Kako premostiti generacijski razkorak ter spodbuditi sodelovanje sodelavcev različnih starosti? Izkušnje bodo delili predstavniki delodajalcev, ki se zavedajo, da sodelovanje različnih generacij prispeva k dinamičnemu in konkurenčnemu delovnemu okolju. Okrogla miza poteka v okviru projekta Vsi zmagujemo, ko sodelujemo, ki ga sofinancirata Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti in Evropski socialni sklad.

  • 12.00

    V zasnovo organizacij moramo vključiti sodelavce

    Peter Turgoose, sopredsednik EODF, Evropskega foruma za organizacijski dizajn
    Prikaži več

    Obstaja neposredna povezava med organizacijskim dizajnom in organizacijsko kulturo, kako torej ustvariti kulturo, ki jo želimo? Spremembe v načinih delovanja organizacije povzročajo spremembe v kulturi, kar smo lahko opazovali v odzivih na Covid-19. Uvedli smo spremembe, da bi zagotovili zdravje ljudi in nemoteno poslovanje, a smo kljub temu na marsikaterem področju drastično spremenili kulturo. Številne organizacije se zato danes sprašujejo, kakšen naj bo način dela v prihodnosti, kaj od tega, kar so uvedli v času epidemije, naj obdržijo. HR je v kriznih časih s hitrimi spremembami dokazal svojo vrednost in prilagodljivost ter odigral ključno vlogo pri zagotavljanju nemotenega, varnega in učinkovitega poslovanja. Zdaj je čas, da vključimo sodelavce v snovanje organizacijskega modela ter načina dela v prihodnosti. Kakšna bo prihodnost? Kako v organizacijski dizajn vključiti sodelavce? Kako zagotoviti, da ohranimo vse pozitivno, kar smo se naučili med epidemijo? Kakšna bo prihodnost dela? Kakšna bo vloga HR?

  • 12:30

    Kosilo

  • 13:30

    Vsaka organizacija ima svoje muhe

    Nina Langerholc, svetovalka za organizacijski dizajn, članica upravnega odbora Evropskega foruma za organizacijski dizajn in Katarina Resnik, strokovnjakinja za kadre in članica upravnega odbora Evropskega foruma za organizacijski dizajn
    Prikaži več

    Tako kot vsak od nas, imajo tudi organizacije svoje vedenjske vzorce, ki izvirajo iz njihovega značaja in vzgoje. Ti vedenjski (sistemski) vzorci lahko rast in razvoj organizacije spodbujajo ali zavirajo in oblikujejo organizacijsko kulturo. Udeleženci se bodo na interaktiven način preizkusili v vlogi diagnostikov za svoje organizacije. Osvetlili bomo tudi vlogo kadrovikov pri zaznavanju in reševanju organizacijskih izzivov na ravni celotne organizacije.”

  • 14:00

    Veste, kam pridemo, če bi lahko vsak izbiral, kaj bi rad delal?

    Melita Omerza, vodja procesov in usposabljanj za kakovost in odličnost v Roche Slovenija
    Prikaži več

    Nejeverni Tomaži bi verjetno rekli, da ne prav daleč, v Roche Slovenija pa so ugotovili, da nas lahko premik od “upravljanja človeških virov” k postavljanju ljudi in kulture podjetja na prvo mesto, pripelje daleč. S projektom “Roled Based Work” so šli korak dlje od razvrščanja ljudi po položajih in deljenja delovnih nalog. Raje razvijajo odgovornosti za določene aktivnosti in naloge ter povezovanje, kar omogoča prenos in pridobivanje novih znanj, krepi kolegialnost in občutek pripadnosti. Namesto trdno zakoreninjenega opisa dodeljenih del in nalog jih bolj zanimajo interesi in sposobnosti posameznika. Želijo biti ena celica, ki pa ji dovolijo, da se deli in razvija na manjše tudi izven ustaljenih okvirjev.

  • 14.30

    “Kovidski človek” v središču

    Dr. Dan Podjed, aplikativni antropolog in svetovalec na Inovacijsko-razvojnem inštitutu
    Prikaži več

    Živimo v prelomnem času pandemije covid-19, ko nastaja nova družba in z njo novi človek – Homo covidensis. Prispevek predstavi temeljne predpostavke te družbe, v kateri sta se delo in prosti čas pomešala, nadzorne tehnologije pa so posegle v zadnje kotičke zasebnosti. Med zdravstveno, družbeno in gospodarsko krizo so se premešale tudi karte na poslovnem in kadrovskem področju. Predvidimo lahko, da bodo zmagovalci nove dobe tisti, ki bodo v središče organizacijskih procesov postavili novega človeka in prilagodili rešitve njegovim potrebam in navadam. To bodo dosegli s preseganjem meja med vedami in z bolj celovitim, transdisciplinarnim pogledom na ljudi in njihovo bivalno ter delovno okolje, ki bo vključeval naravoslovje in družboslovje, humanistiko in tehniške vede.

  • 15.00

    15

    Zaključek kongresa

Vzporedni program

PROGRAM 1
  • 9.00

    Changing the way we change

    Grow Adriatik

  • 13.30

    Razvoj digitalnih kompetenc pri zaposlenih

    Edin Buljubašić, B2
    Prikaži več

    Kadrovska funkcija mora zdaj, bolj kot kadarkoli doslej, skrbeti za sistematičen razvoj digitalnih kompetenc pri vodjih in zaposlenih. Le s kompetentnimi ekipami bo podjetje lahko dvigovalo svojo produktivnost in se uspešno spopadalo z aktualnim konkurenčnim okoljem.

    Kako v današnjem času, izjemnega razvoja digitalnih tehnologij, poskrbeti za sistematičen proces razvoja zaposlenih

    Kako vzpostaviti sistem, ki bo omogočal razvoj zgolj tistih digitalnih kompetenc, ki jih posameznik potrebuje na svojem delovnem mestu

    Konkretna demonstracija novosti in trendov (predstavitev orodij Office 365)

PROGRAM 2

    Moderator prireditve

    David Urankar

    David Urankar je televizijski voditelj, ki ga lahko spremljate v oddaji Dobro jutro, Slovenija in v avtomobilski oddaji Avtomobilnost na nacionalni televiziji. V slovenski knjigi rekordov je zapisan kot prvi voznik boba v državni reprezentanci, s katero je 5 sezon nastopal v evropskem in ameriškem pokalu. Mednarodno je prepoznaven tudi po številnih reklamnih kampanjah, med njimi so Adidas, Mercedes-BenzVaseline, Jaguar … in tudi najnovejša za Philips, ki jo trenutno lahko ujamete na vaših malih ekranih ter na Instagramu …