Redni program

  • 8:30

    1

    Sprejem in registracija udeležencev

  • 9:30

    2

    Uvodni pozdrav

  • 3

    Paradoks I: Starejše generacije Vs. Mlajše generacije

  • 09:45

    Generacijska raznolikost v delovnih okoljih

    Osrednji govorec kongresa:
    dr. Tim Elmore, Growing Leaders, ZDA
    Prikaži več

    Prvič v zgodovini je na trgu dela prisotnih štiri do pet generacij. Ne glede na razlike morajo slediti istim organizacijskim ciljem. Generacijski trk je lahko vir odličnega dopolnjevanja, prav tako pa je vir težav. Dr. Elmore bo predstavil izsledke najnovejše raziskave o značilnostih posameznih generacij. V interaktivni delavnici boste izvedeli, kaj cenijo posamezne generacije, kako najbolj učinkovito komunicirajo, opremili pa se boste tudi s praktičnimi nasveti, kako voditi predstavnike najmlajše generacije, imenovane Z.

  • 10:45

    Starejši : mlajši: spopad ali priložnost?

    Aaron Marko, Hansen Beck
    Prikaži več

    Dandanes, ko se v podjetjih srečujejo tudi 4 različne generacije, je to za mnoge stres. Hkrati je izjemna priložnost za prenos znanj, navad in vrednot med generacijami. Zakaj se s tem ukvarjati, kako to početi in kdo nosi primarno odgovornost za učinkovito medgeneracijsko sodelovanje v podjetjih?

  • 11.15

    Odmor za osvežitev

  • 11:45

    Mlajši in starejši talenti skupaj pri delu

    Sarah Könczöl, Novomatic Group
    Klemen Čaleta, Admiral Slovenija
  • 12.15

    Povežimo generacije!

    Greg Arthur, GOLD Studio Lead, Philip Morris International
  • 12:45

    9

    ODMOR ZA KOSILO

  • 10

    Paradoks II: Spremembe Vs. Priložnost

  • 14.00

    Ljudje in vodenje organizacij v senci paradoksov

    Dr. Nenad Filipović, IEDC Poslovna šola Bled
    Prikaži več

    Kriza ali priložnost? Ali »Kriza in priložnost«, kot nam sporočajo številni poslovni guruji? Namesto ukvarjanja z »nalepkami«, poglejmo dejanske vsebine, ki vplivajo na obnašanje organizacij in posameznikov v poslovnem svetu danes. Kako naj se bi odzivali poslovni voditelji? Kaj to pomeni za HR dejavnosti? In še posebej, kako živeti v svetu, v katerem »in« nadomešča »ali« ter zahteva obvladovanje navidezno paradoksalnih dejstev.

  • 14:45

    Vpliv globalne ekonomije na HR

    Dr. Tjaša Redek, Ekonomska fakulteta Univerze v Ljubljani
    Prikaži več

    Z vzponom nove ekonomije in ekonomije znanja se je jasno pokazalo, da so za uspeh podjetij ključni dejavniki neotipljivega kapitala. Med njimi kadri, pomanjkanje katerih podjetja pogosto izpostavijo kot ključno omejitev pri uvajanju novih tehnologij, prodiranju na nove trge, itd. Raziskave kažejo, da neotipljivi kapital prispeva tudi do tretjine rasti produktivnosti. Kadri in vlaganje v njihov razvoj so ključni dejavnik uspeha, ključna konkurenčna prednost. Kako ravnajo s kadri slovenska podjetja v primerjavi z evropskimi? Kaj odlikuje uspešna slovenska podjetja? In katere izzive prinašajo sodobni trendi, bodisi tehnološki ali demografski? Kako se z njimi spopadajo naša podjetja?

  • 15:15

    Odmor za osvežitev

  • 15:55

    OKROGLA MIZA: So spremembe za HR nevarnost ali priložnost?

    Okroglo mizo bo moderirala mag. Saša Fajmut, Amrop Adria, d.o.o.

    V pogovoru bodo sodelovali:

    dr. Robert Golob, Gen-I, d.o.o.
    Medeja Lončar, Siemens d.o.o.
    Marko Podgornik, Mikro+Polo d.o.o.
    Luka Vesnaver, Deloitte d.o.o.

  • 17:00

    Osebna zgodba: Rast podjetja je lahko kriza – Kateri izzivi se porajajo, ko rastemo?

    Mersed Čamdžič, Mistral, BiH
    Prikaži več

    Odlična zgodba bosanskega podjetja Mistral vam bo nudila uvide v naslednje dileme: kako krizo spremeniti v priložnost? Kakšna je vloga zaposlenih in kaj se pričakuje od vodstva? Kako pomembna je komunikacija na ravni posameznika, ekipe in podjetja? Izvedeli boste, kako so ekonomsko krizo spreobrnili v učno lekcijo in kakšne rezultate žanjejo danes.

  • 17:30

    16

    PODELITEV NAGRAD ZA HR ODLIČNOST

  • 18:30

    17

    DOBRODELNI TEK - Povezani s tekom

  • 19:30

    18

    GALA VEČERJA

  • 21:00

    19

    #loveHR zabava

Vzporedni program

PROGRAM 1
  • 11.45

    Prva osebna zavarovalnica

    Postavimo sodelavce na prvo mesto

  • 14.00

    Monika Horvatič, Vodja HRM projektov, Kopa d.d.
    Mag. Domen Ocepek, produktni vodja SW, Kopa d.d.

    kadrovski_paradoksi@kopa.si

    Prikaži več

    Uporaba digitalnih orodij je v večjih podjetjih danes predpogoj za kakovostno upravljanje človeških virov in oblikovanje timov, ki uspešno izvedejo projekte. Timske kompetence in znanja se dopolnjujejo, kar je še posebej pomembno, ko se podjetje oz. organizacija znajde pred novim izzivom, za katerega še ni ustaljenih praks. Na interaktivni delavnici se bom dotaknili aktualnih kadrovskih paradoksov funkcije kadrovnika (Ali lahko kot kadrovnik s kvalitetnimi podatki preprečiti napačno subjektivno oceno direktorja?), tima (Predstavljajte si, da ste selektor svojega tima. Ali ima vaš tim prave kompetence in poznate njihove šibke točke? Ali se vaš tim razvija na način, da ste z vsako tekmo boljši?) in napovedi (Kako napovedi na podlagi zanesljivih strukturiranih podatkov v digitalnih kadrovskih sistemih bistveno izboljšujejo natančnost napovedi?).

  • 16.00

    Stratos
PROGRAM 2
  • 11.45

    Nataša Dremelj, vodja področja HRM, Agitavit

    Zgradite ekipe za izzive prihodnosti z eHRM

    Prikaži več

    Kako s pomočjo eHRM podprete izvedbo strategije podjetja? S čim vam omogoča učinkovitejše delo z zaposlenim? Kako s pomočjo eHRM učinkovito izkoristite potencial svojih zaposlenih? Na ta vprašanja bo na predstavitvi odgovorila Nataša Dremelj, vodja področja HRM. Vabljeni, da na letošnjem Slovenskem kadrovskem kongresu spoznate rešitev eHRM!

  • 14.00

    Dr. Michaela Meier, Trenkwalder Learning GmbH, Trenkwalder Group AG​

    “Brain Science meets Learning Technology” – how to face the Top 3 Human Resources Challenges: Digitalization. Innovation. Skills Shortage

    (prispevek bo v angleškem jeziku)

Redni program

  • Za lep začetek dneva

  • 6:30

    Energijska priprava na dan

    Dr. Franc Gider, poslovni svetovalec in mentor
  • 8:00

    JUTRANJA DELAVNICA: Z notranjim ravnovesjem do večje učinkovitosti pri delu

    Dr. Franc Gider, poslovni svetovalec in mentor
    Prikaži več

    Pri delu so lahko učinkoviti samo ljudje, ki so v energijskem ravnovesju. Vsakodnevne aktivnosti in obveznosti povzročajo stres, ki ljudem ruši energijsko ravnovesje. Zaradi stresa delodajalci vsako leto izgubijo milijarde evrov na račun bolniških odsotnosti. Več kot 80% bolniških odsotnosti naj bi namreč bilo povezanih s stresnim načinom življenja. Na delavnici boste spoznali 5 bizinaizi pravil za izboljšanje kakovosti življenja – za več energije, večjo učinkovitost pri delu, več časa in boljše počutje. Naučili se boste tudi treh enostavnih tehnik za lažje doseganje energijskega ravnovesja v vsakodnevnem življenju.

  • 4

    Paradoks III: Tehnologija Vs. Človek

  • 9:00

    Umetna inteligenca in človek

    Lee Andrews, Head of Talent Acquisition, IBM Europe, Middle-East & Africa, Velika Britanija

    Prikaži več

    Trendi, ki jih rišejo jutrišnja gospodarstva, imajo skupen izziv: kako ustvariti brezhibno povezavo med digitalnim in človeškim. V predavanju bo Andrews Lee, direktor oddelka za upravljanje talentov pri največji korporaciji za informacijske tehnologije na svetu, IBM, predal svoje izkušnje. Spoznali boste dobre prakse, kjer sta v središču dobra uporabniška izkušnja in personalizacija.

  • 10:00

    Tehnologija in človek

    Martin Golob, župnik
    Prikaži več

    Kakšna je razlika med človekom in tehnologijo? Kaj tehnologija človeku prinese in česa ga prikrajša? Ali je res vsa rešitev v tehnologiji? Kako ostati človek in kaj dela človeka? Kaj je tisto, v čemer je človek več kot tehnologija? Vse to in še več na kongresu!

  • 10:30

    7

    ODMOR ZA OSVEŽITEV

  • 11:15

    Sožitje umetne in naravne inteligence v tovarnah prihodnosti

    Dr. Tomaž Savšek, TPV d.o.o.
    Prikaži več

    Da podjetje lahko prodre na mednarodni trg oz. se na njem obdrži, mora ponuditi nekaj boljšega, drugačnega, mora obvladati najsodobnejše tehnologije in se hitro odzivati na spremembe. Kljub napovedim, da bodo v tovarnah prihodnosti samo še roboti in tehnologije, ki temeljijo na umetni inteligenci, se paradigma spreminja in v ospredje ponovno prihaja človek. Govorec bo predstavil nekatere izzive, s katerimi se srečuje razvojni dobavitelj v avtomobilski industriji, in pokazal nekaj možnih rešitev, ki vključujejo sodobne tehnologije in človeka z novimi znanji in kompetencami.

  • 9

    Paradoks IV: Kompetence sedanjosti Vs. Kompetence prihodnosti

  • 11:45

    Medosebni odnosi in paradoks resnice

    Dr. Darija Aleksič, Ekonomska fakulteta Univerze v Ljubljani
    Prikaži več

    Uspešnega sodelovanja si vsi želimo, a še vedno ga zelo redko doživimo. Temu je tako med drugim tudi zaradi razlik v posameznikovih resnicah, ki so rezultat naše uokvirjene interpretacije okolja. Dobro medosebno sodelovanje zahteva uspešno obvladovanje številnih individualnih resnic, ki jim posamezniki slepo verjamemo in jih zavzeto zagovarjamo.

  • 12:30

    11

    ODMOR ZA KOSILO

  • 13:30

    Globalne kompetence – Medkulturna komunikacija in mednarodni protokol

    Dusha Barbara Vidanovich, Europrotocol, Velika Britanija
  • 14:00

    Sodoben vodja: upravljanje raznolikih veščin za sestavo učinkovite ekipe

    Gregor Skender,  Deloitte d.o.o.
    Prikaži več

    Deloitte je v letu 2019 izvedel raziskavo trendov na področju človeškega kapitala. Rezultati so poleg znanih sprememb, kot sta digitalizacija in avtomatizacija, pokazali tudi preusmeritev fokusa k posamezniku, iskanju smisla in njegove vloge v organizaciji. Slednje je zlasti pomembno zaradi velike generacijske tranzicije, ki je v teku. Ta se eni strani kaže v množičnem prenosu upravljanja in lastništva, na drugi strani pa spremembah pri delu z najmlajšimi sodelavci. Pri tem se je potrebno zavedati, da posamezniki s svojimi dobrimi in slabimi lastnostmi soustvarjajo splošno organizacijsko kulturo, ki postaja vse pomembnejša konkurenčna prednost in diferenciator na trgu (dela). Sodoben vodja znotraj teh trendov prepoznava bogastvo raznolikih veščin, ki jih posameznik prinaša v ekipo. Zna manevrirati med potrebami organizacije, pričakovanji zaposlenega in priložnostmi za njihov razvoj na področjih, ki slabše obvlada ali pa so pomembna za njegov napredek. Še več, s pravilno kombinacijo sodelavcev zna ustvari učinkovito ekipo, ki dobro sodeluje in se medsebojno dopolnjuje. Za učinkovito vodenje pa nista dovolj le nabor veščin in ustrezna organizacijska kultura, ampak so potrebna tudi učinkovita orodja. Eno izmed pomembnih orodij so osebnostni testi, ki vodjem omogočajo boljši vpogled v specifike posameznikovih veščin in s tem optimalnejše razporejanje kadrov v raznolikih skupinah, ki zaznamujejo projektno delo. Na ta način je mogoče projektne skupine zasnovati na način, da le-te v največji meri prisluhnejo potrebam in pričakovanjem posameznikov, po drugi strani pa iz njih izvabijo najboljši možen nabor znanj in veščin, potrebnih za uspešno delo. Poslušalcem bodo poleg raziskanih globalnih trendov predstavljene tudi konkretne izkušnje podjetja Deloitte v Sloveniji, ugotovitve pa bodo osvetljene skozi konkretne zgodbe sodelavcev in izzive pri upravljanju veščin v raznolikih skupinah.

  • 14:30

    Je agilnost nova črna?

    Soren Vammen, Kairos Commodities in  DILF (The Danish Purchasing & Logistics Forum), nekdanji trener danske odbojkarske lige, Danska
    Prikaži več

    Spremembe so nova stalnica. Spremljajo jih digitalizacija, novi poslovni modeli, nestanovitne makroekonomske razmere, vstop mladih na trg delovne sile z zelo drugačnimi pričakovanji. Kako se lahko kot vodje organizacij uspešno spoprimemo z vsemi temi gibanji? Kakšna je razlika v slogu vodenja v času rasti in v slabših časih? Generacija Y – kdo se bo prilagodil – podjetja ali mladi? Katere nove dileme prinaša digitalizacija? Kakšen je profil prihodnjih voditeljev?

  • 15:10

    15

    Zaključek kongresa

Vzporedni program

PROGRAM 1
  • 9.00

    Grow Adriatik

    Changing the way we change

  • 13.30

    Edin Buljubašić, B2

    Razvoj digitalnih kompetenc pri zaposlenih

    Prikaži več

    Kadrovska funkcija mora zdaj, bolj kot kadarkoli doslej, skrbeti za sistematičen razvoj digitalnih kompetenc pri vodjih in zaposlenih. Le s kompetentnimi ekipami bo podjetje lahko dvigovalo svojo produktivnost in se uspešno spopadalo z aktualnim konkurenčnim okoljem.

    Kako v današnjem času, izjemnega razvoja digitalnih tehnologij, poskrbeti za sistematičen proces razvoja zaposlenih

    Kako vzpostaviti sistem, ki bo omogočal razvoj zgolj tistih digitalnih kompetenc, ki jih posameznik potrebuje na svojem delovnem mestu

    Konkretna demonstracija novosti in trendov (predstavitev orodij Office 365)

PROGRAM 2
  • 10.00

    Peter Pogačar, Ministrstvo za javno upravo

    Izzivi kadrovskih vodij v javnem sektorju

    Prikaži več

    Trg dela se dandanes sooča z vrsto izzivov. Ob umeščenosti v sodobne razvojne smernice, kjer so procesi digitalizacije vsakdanja realnost, primanjkuje ustrezno usposobljenega kadra, hkrati se odpirajo številna vprašanja na temo demografije, predvsem na temo starajoče družbe in nujnosti vse-življenjskega učenja. Posebno mesto in poudarek dobivajo kompetence zaposlenih; znanja in veščine, ki predstavljajo nadgradnjo formalne izobrazbe in strokovne usposobljenosti in so nujno potrebne za uspešno opravljanje delovnih nalog na najvišji ravni.
    Zaradi trendov na trgu dela postaja vloga kadrovskih vodij tudi v javnem sektorju vedno bolj pomembna, v prihodnje pa bo ključna pri zagotavljanju učinkovitosti javnega sektorja.
    V prispevku bo, poleg trendov na trgu dela v javnem sektorju (demografija, digitalizacija), predstavljen tudi Model kompetenc za državno upravo, njegova vloga in uporaba, oživitev internega trga dela ter vloga kadrovskih vodij v javnem sektorju.

  • 11.30

    Mag. Andrej Juričko, Skupina Primera
    Dr. Blanka Tacer, Skupina Primera

    Pozitivna psihologija v podjetjih

    Prikaži več

    Psihologija je za delo z ljudmi to, kar je biologija za medicino. Nepogrešljiva. Že dolgo vemo, a morda ne verjamemo povsem, da miselna naravnanost krepi ali zavira produktivnost. Na tihem še zmeraj menimo, da čustva v poslu nimajo kaj iskati. Po drugi strani pa si želimo hitrih receptov za večjo zavzetost zaposlenih. In čarobno paličico za skladno timsko delo. Na delavnici bomo izkustveno predstavili najbolj temeljne prispevke pozitivne psihologije, nepogrešljive za vsakega kadrovika ali kadrovico. Preizkusili bomo svojo miselno naravnanost in ponazorili zorne kote čustvene inteligentnosti. Spoznali bomo, kako lahko ustvarimo kadrovske aktivnosti, ki jih zaposleni in vodje vzamejo za svoje. Vse s pomočjo pozitivne psihologije.

Moderator kongresa

Boštjan Romih

Boštjan Romih je televizijski in radijski voditelj ter trener javnega nastopanja.