Izstopite iz množice, postanite sponzor

Podpiranje kongresa v obliki sponzoriranja dogodka, je eden izmed uspešnejših načinov tkanja novih poslovnih priložnosti oziroma negovanja obstoječih poslovnih partnerstev. Mreženje in osebna poznanstva so vedno bolj pomemben element pri sklepanju novih poslov.

Poleg usmerjene predstavitve ciljni skupini in kakovostne izrabe časa, ki ga boste namenili interakciji z udeleženci, si kot sponzorji dogodka gradite in utrjujete vašo prepoznavnost na slovenskem trgu. Hkrati pa vam prisotnost na dogodku omogoča izvajanje različnih aktivnosti, ki vam omogočajo takojšnjo povratno informacijo udeležencev o vaših izdelkih ali storitvah…

Ne skrivajte se v ozadju, stopite v ospredje!  Za vas imamo pripravljene različne oblike sponzorskega sodelovanja. Skupaj z vami pa lahko razvijemo tudi pakete, prilagojene vašim aktivnostim in željam..

Za vse nadaljnje informacije glede sponzorstva kontaktirajte:

Polona Koštomaj, vodja razvoja in marketinga
+386 41 809 032
polona@planetgv.si

GENERALNI SPONZOR

 

VELIKI SPONZOR

 

SPONZOR VEČERNE ZABAVE

 

SPONZORJI

 

URADNA KAVA

 

URADNI VITAMINI

 

MALI SPONZOR

 

AKADEMSKA PARTNERJA

 

PODPORNIKI

 

SPONZOR TEKA

 

Zakaj je dobro biti v naši družbi?

S Planet GV v zadnjih letih intenzivno sodelujemo, saj nam njihovi dogodki omogočajo dostop do novih poslovnih priložnosti in krepitev naše blagovne znamke.

Jana Colnar, direktorica

Grow Adriatik d.o.o.

S Planetom GV sodelujemo že vrsto let in smo s sodelovanjem zelo zadovoljni.
Z izvrstno ekipo na Planetu vedno najdemo prave dogodke, kjer se moramo pojaviti, da se lahko podružimo s svojimi potencialnimi strankami. Dogodki so izvedeni profesionalno.

Helena Miš Šmalc, direktorica trženja

B2 IT

S podjetjem Planet GV sodelujemo na področju sponzoriranja dogodkov, ki so vsebinsko povezani z našo dejavnostjo, t.j. digitalizacija kadrovskih in delovnih procesov v podjetjih in organizacijah različnih velikosti. Na Četrti poti se zavedamo kompleksnosti tovrstnih procesov in tako kot
so zahtevne stranke do nas, smo tudi mi do naši partnerjev, vse z rezultatov. Ker vsebinski marketing temelji na dobri vsebini, je vključevanje sponzorjev v programski del dogodkov ključnega pomena za
gradnjo dolgoročnega sodelovanja, še posebno, če so vsebine strokovne in ne komercialno usmerjene. Tega se na Četrti poti zavedamo, zato smo s Planetom GV hitro našli skupni jezik in se veselimo sodelovanja še v prihodnje.

Katja Kavčič, vodja marketinga

Četrta pot, d.o.o.